احتمال پایان ذخایر موشک های Storm Shadow و Scalp اوکراین تا ماه اکتبر

Storm Shadow missile - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2023
اشتراک
رسانه: ذخایر موشک های Storm Shadow و Scalp اوکراین احتمالا تا ماه اکتبر به پایان خواهند رسید.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Wall Street Journal خبر می دهد که ذخایر موشک های بریتانیایی Storm Shadow و فرانسوی Scalp کی یف احتمالا تا ماه اکتبر به پایان خواهند رسید.

در خبر این روزنامه آمده است: "ذخایر موشک های کروز Storm Shadow و Scalp-EG کی کیف بسته به سطح مصرف آنها می توانند تا ماه اکتبر به پایان برسند".

به عقیده نویسنده این مقاله، کی یف بعنوان مثال به موشک های دور برد ATACMS و موشک های کروز Taurusنیازمند است. این روزنامه می نویسد: "از اوکراین می بایست طی شش هفته آینده حمایت کرد تا شانس واقعی برای جهشی که مسیر جنگ را تغییر دهد، را داشته باشد".
پرتاب موشک های کروز دوربرد تاروس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2023
لندن سعی در متقاعد کردن آمریکا و آلمان برای ارسال تسلیحات دوربرد به کی یف دارد
روسیه پیشتر در خصوص ارسال تسلیحات جنگی به اوکراین یادداشت رسمی را به کشورهای عضو ناتو ارسال کرده بود. سرکئی لاوروف وزیر خارجه فدراسیون روسیه تاکید کرده بود که هرگونه محوموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، تبدیل به هدفی قانونی برای روسیه خواهد شد. در دستگاه سیاست خارجی روسیه خاطرنشان کرده بودند که کشورهای ناتو با ارسال تسلیحات به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دمیتری پسکوف دبیر رسانه ای کاخ کرملین نیز در این خصوص تصریح کرده بود که باد کردن کی یف توسط غرب با اسلحه، کمکی به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین نخواهد کرد و تنها تاثیر منفی به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر سرگئی لاوروف مسئول سیاست خارجی روسیه خاطرنشان ساخته بود که ایالات متحده و ناتو به شکل مستقیم در درگیری در اوکراین مشارکت دارند، از جمله نه تنها با ارسال تسلیحات، بلکه با آموزش نیروهای اوکراینی در خاک بریتانیا، آلمان، ایتالیا و دیگر کشورها.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала