گمانه زنی در خصوص مرزهای آینده اوکراین

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2023
اشتراک
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین گفت که متحدان غربی پس از شکست کی یف، سرزمین اوکراین را بین خود تقسیم خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، "اولگ سوسکین" مشاور سابق لئونید کوچما در کانال یوتیوب خود گفت:" گروه لهستان، مجارستان، رومانی، بلغارستان، اسلواکی، مولداوی تکه های اوکراین را گاز خواهند زد".
به گفته این کارشناس، ولادیمیر زلنسکی در واقع در یک تله قرار گرفت. او تمام نیروهای خود را برای حمله به خط دفاعی روسیه فرستاد، اما "از قبل آشکار است که ضد حمله شکست خورده است".
سوسکین خلاصه کرد: "اگر ارتش اوکراین نابود شود، کشور به سادگی از هم خواهد پاشید."
سرویس اطلاعات خارجی روسیه بارها در مورد نیات تهاجمی لهستان نسبت به اوکراین هشدار داده است. به گفته سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی، ورشو در حال کار بر روی سناریوهایی برای تجزیه واقعی کشور همسایه است و روی حمایت ایالات متحده و بریتانیا حساب می کند.
در 4 ژوئن، نیروهای مسلح اوکراین در جهت‌های دونتسک جنوبی، آرتمیوسک و زاپاروژیه پیشروی کردند و تیپ‌های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را وارد نبرد کردند. همانطور که ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، دشمن نتوانست به هیچ نتیجه ای دست یابد و متصدیان غربی به وضوح از روند "ضد حمله" ناامید شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала