تحلیلگر: آمریکا ممکن است پس از شکست کی یف، به اوکراین غربی نیرو بفرستد

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaکی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند
کی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2023
اشتراک
مشاور سابق رئیس پنتاگون گفت که ایالات متحده ممکن است به دلیل موفقیت عملیات ویژه ولادیمیر پوتین به اوکراین نیرو بفرستد.
به گزارش اسپوتنیک، "داگلاس مک گرگور"، در وبلاگ یوتیوب خود توضیح داد:" جو بایدن ممکن است نیروهای آمریکایی را برای حمایت از رژیم کیف در میان موفقیت سربازان روسیه وارد کند. این غیرممکن است که به خاک اوکراین غربی حمله کنیم. ما مقدار مهمات لازم برای چنین عملیاتی را نداریم".
به گفته این کارشناس، کاخ سفید از واقعیت جدا شده است و وضعیت واقعی امور را درک نمی کند. در همان زمان، این ایالات متحده بود که به دلیل تمایل به گسترش ناتو، باعث تشدید بحران اوکراین شد.
وی ادامه داد:" بسیاری در واشنگتن فکر می کردند روسیه ضعیف است. اما در اوکراین همه چیز آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت. اکنون ارتش روسیه بزرگتر و قوی تر از همیشه شده است. تنها خبر خوب این است که قصد ندارد به مرز لهستان برود، تصرف این مناطق هرگز در برنامه های مسکو نبوده است".
در 4 ژوئن، نیروهای مسلح اوکراین حمله ای را در جهت های دونتسک جنوبی، آرتمیوسک و زاپاروژیه آغاز کردند و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد وارد کردند. همانطور که پوتین خاطرنشان کرد، دشمن نتوانست به هیچ نتیجه ای دست یابد و متصدیان غربی به وضوح از روند "ضد حمله" ناامید شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала