- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

قدردانی پوتین از شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی روسیه بابت خدمات آنها + ویدئو

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.08.2023
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از خدمات شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی قدردانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه که در مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد پیروزی در نبرد کورسک به این شهر سفر کرده است، از شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین بابت خدمات آنها قدردانی نمود.

وی با اشاره به قاطعیت و شجاعت جنگجویان روسیه تاکید کرد: "امروز تمامی دشواری های نبردها، همچون در سالهای جنگ بزرگ میهنی، در وهله اول بر دوش سربازان می باشد، بر دوش آنهایی که در خط مقدم هستند، گروهبان ها، گروهان ها، فرماندهان گردان ها، تیراندازان و مین روب ها، نیروهای تجسسی و ارتباطاتی، خدمه تانک ها و ماشین ها زرهی، نیروهای توپخانه و خلبانان. تمامی جنگجویان ما شجاعانه و قاطعانه مبارزه می کنند. از خودگذشتگی در برابر میهن و پایبندی به سوگند نظامی تمامی شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی را متحد می نماید".

وی همچنین به رشادت های نظامیان لشگر 127 پیاده نظام – موتوری ارتش پنجم سراسری روسیه اشاره کرد که نه تنها بر دشمن پیروز شدند، بلکه همرزمان خود را نیز نجات دادند، اشاره کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.08.2023
پوتین: تمایل غرب برای حفظ هژمونی خود در جهان به بحران در اوکراین منجر شد
شایان ذکر است که ولادیمیر پوتین در مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد پیروزی در نبرد کورسک در روستای پانیرا استان کورسک، مدالهای دولتی را به برجسته ترین نظامیان لشگر 127 پیاده نظام – موتوری ارتش پنجم سراسری روسیه اهدا نمود.

وی تصریح کرد: "این خدمه هماهنگ تانکی وارد نبرد با نیروهای دشمن که برتری داشتند شد و کاری که به نظر غیرممکن بود را انجام داد و یک شاهکار صورت داد – نه تنها در نبرد به پیروزی رسید، بلکه همرزمان خود را که تانک آنها منهدم شده بود را نجات داد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала