دیدار معاون وزیر دفاع روسیه و فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در مسکو

© Photo / IRNAسرتیپ کیومرث حیدری ، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران
سرتیپ کیومرث حیدری ، فرمانده  نیروی زمینی ارتش ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.08.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان گفت وگو در مسکو مسائل همکاری های نظامی را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه وزارت دفاع روسیه آمده است": در این دیدار موضوعات همکاری های نظامی و فنی دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در مورد مسائل امنیتی دوجانبه تبادل نظر صورت گرفت. طرفین قصد خود را برای تعمیق گفت و گو و افزایش سطح توسعه تماس ها در بخش دفاعی تایید کردند."
یک هیئت نظامی ایران اوایل این هفته وارد مسکو شد. در 21 آگوست، فرمانده کل نیروی زمینی نیروهای مسلح روسیه، ژنرال اولگ سالیوکوف، با همتای ایرانی خود در مورد مسائل همکاری و تعامل نظامی با هدف اجرای پروژه هایی برای افزایش آمادگی رزمی نیروهای مسلح گفتگو کرد. همانطور که در وزارت دفاع روسیه اشاره شد، طرفین برای افزایش بیشتر همکاری‌ها بین نیروی زمینی روسیه و ایران در زمینه‌های مختلف به توافق رسیدند.
روسیه و ایران برای ایجاد همکاری نظامی توافق کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2023
روسیه و ایران برای ایجاد همکاری نظامی توافق کردند
هیئت نظامی ایران در جریان سفر به مسکو بر مزار سرباز گمنام حضور در باغ اسکندر تاج گل گذاشت و همچنین از نمایشگاه بین‌المللی فنی- نظامی آرمیا 2023 بازدید کرد و با جدیدترین انواع تسلیحات و تجهیزات نظامی آشنا شد. همچنین این هیئت از موسسات آموزشی نظامی نیروی زمینی روسیه و شرکت های مجتمع نظامی - صنعتی این کشور بازدید به عمل آورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала