روسیه و ایران برای ایجاد همکاری نظامی توافق کردند

روسیه و ایران برای ایجاد همکاری نظامی توافق کردند
روسیه و ایران برای ایجاد همکاری نظامی توافق کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: یک هیئت نظامی ایرانی به سرپرستی کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ایران برای بررسی مسائل مربوط به همکاری های نظامی دوجانبه وارد مسکو شدند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد: بخش رسمی گفت وگوهای دوجانبه در محل فرماندهی اصلی نیروی زمینی انجام شد و موضوعات همکاری و تعامل نظامی در راستای اجرای پروژه هایی با هدف افزایش آمادگی رزمی نیروهای مسلح دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

الگ سالیوکوف، فرمانده کل نیروهای زمینی فدراسیون روسیه، گفت: ایران از نظر فدراسیون روسیه به عنوان یکی از کشورهای کلیدی خاورمیانه - شریک استراتژیک روسیه است و گفت‌وگوهای فشرده سیاسی مستمر از ویژگی‌های مرحله فعلی مشارکت ما است.
وزارت دفاع روسیه اشاره کرد که طرفین برای افزایش بیشتر همکاری‌ها بین نیروی زمینی روسیه و ایران در زمینه‌های مختلف به توافق رسیدند.
هیئت نظامی ایران در جریان سفر به مسکو بر مزار سرباز گمنام در باغ الکساندر دسته گل گذاشت و همچنین از همایش بین‌المللی فنی- نظامی آرمیا-2023 بازدید کرد و با جدیدترین انواع تسلیحات و سلاح‌ها آشنا شد. همچنین مهمانان ایرانی از موسسات آموزشی نظامی نیروی زمینی و شرکت های مجتمع نظامی-صنعتی بازدید خواهند کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала