ابراز همدردی با خلبانان اوکراینی آموزش دیده بروی اف 16 ها

CC BY 4.0 / Ministry of Defence of the Russian Federation / (cropped image)پرواز جنگنده های روسی بر فراز آب های بی طرف با همراهی جنگنده های اف 16
پرواز جنگنده های روسی بر فراز آب های بی طرف با همراهی جنگنده های اف 16  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2023
اشتراک
یک خلبان غربی گفت، استفاده از جنگنده های اف 16 برای ارتش اوکراین خطرناک خواهد بود، زیرا خلبانانی که آموزش های خوبی ندیده اند نمی توانند به خوبی با این جنگنده ها کار کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پولیتیکو، "تام ریشتر"، خلبان سابق USMC F/A-18 Hornet، در مورد آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده از جنگنده های اف 16 گفت:" در واقع آنها را به درون آتش پرتاب می کنند".
به گفته وی، آموزش استفاده از جنگنده های غربی به خلبانان اوکراینی بسیار دشوار خواهد بود.
وی ادامه داد:" خلبان ها به یک هواپیمای خاص عادت می کنند، می توانند بدون فکر با آن پرواز کنند. بنابراین شما یک خلبان می گیرید و به او می گویید که باید همه چیزهایی را که قبلاً یاد گرفته است را دوباره یاد بگیرد و باید یک حافظه عضلانی کاملاً جدید ایجاد کند. در این مورد، آموزش یک فرد از خیابان آسان تر است".
در این مطالب آمده است که مدت زمان آموزش نیز سوالات زیادی را ایجاد می کند. جیمز هکر، فرمانده نیروی هوایی آمریکا در اروپا و آفریقا معتقد است که چهار تا پنج سال طول می کشد تا اسکادران های F-16 برای نبرد آماده شوند.
جمعه گذشته یکی از مقامات ارشد کاخ سفید به ریانووستی گفت که ایالات متحده تصمیم گرفته است با انتقال F-16 به اوکراین از دانمارک و هلند موافقت کند.
مته فردریکسن، نخست وزیر دانمارک بعداً اعلام کرد که کشورش 19 جت جنگنده را به اوکراین خواهد فرستاد. ولودیمیر زلنسکی نیز به نوبه خود گفت که هلند 42 هواپیمای دیگر را منتقل خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала