نامگذاری خیابانی در دونتسک، به اسم دریا دوگینا، خبرنگاری که ترور شد

© Sputnik / Alexander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر دریا دوگینا خبرنگار روس
دریا دوگینا خبرنگار روس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.08.2023
اشتراک
رژیم جنایتکار کی‌یف با یک حمله تروریستی به زندگی او پایان داد.
به گزارش اسپوتنیک، پوشیلین نوشت که یک سال پیش، داشا دوگینا درگذشت. رژیم جنایتکار کی‌یف با یک حمله تروریستی به زندگی او پایان داد. به یاد داریا دوگینا، تصمیم گرفتیم این خیابان را به نام او نامگذاری کنیم. اکنون در دونتسک، خیابان دریا دوگینا در کنار پارکی به نام الکساندر زاخارچنکو اولین رئیس جمهوری خلق دونتسک قرار دارد.
پوشیلین افزود: "البته، چنین یادبود خاطره او تصادفی نیست. او برای ما یک قهرمان است. ما او را به یاد خواهیم داشت، فرزندان ما او را به یاد خواهند داشت. او شایسته چنین یادبود ماندگاری است".
دوگینا در غروب 20 اوت 2022 در اثر انفجار اتومبیلش در بزرگراه موژایسک در منطقه اودینتسوو مسکو جان باخت. سرویس فدرال امنیت روسیه اطلاع داد که سرویس های ویژه اوکراین این ترور را سازماندهی کردند. ناتالیا ووک، عامل این قتل و شهروند اوکراین بود.
© Sputnik / Investigative Committee of Russia /  مراجعه به بانک تصاویر کارمندان سازمان فدرال امنیت روسیه در محل انفجار اتومبیل داریا دوگینا
کارمندان سازمان فدرال امنیت روسیه در محل انفجار اتومبیل داریا دوگینا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.08.2023
کارمندان سازمان فدرال امنیت روسیه در محل انفجار اتومبیل داریا دوگینا
گفتنی است، داریا دوگینا در سال ۱۹۹۲ در خانواده فیلسوف الکساندر دوگین به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل از دانشکده فلسفه دانشگاه دولتی مسکو بود، که پس از تحصیل در رسانه ها کار می کرد، وی در پوشش رویدادهای گوناگونی از جمله دونباس فعال بود.
دوگینا در غروب ۲۰ اوت، هنگامی که ماشینش در بزرگراه موژایسک در نزدیکی روستای بولشوی ویازمی منطقه آدینتسووا، منطقه مسکو بود منفجر شد، جان باخت. او در حال بازگشت از جشنواره "سنت" بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала