- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله موشکی به محل جذب متخصصان تولید پهپاد در اوکراین

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر سوخو - 34
سوخو - 34 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2023
اشتراک
نیروهای مسلح روسیه محل تجمع متخصصان صنعت پهپاد نیروهای مسلح اوکراین در چرنیگوف را هدف قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه به اسپوتنیک گفت: موشک شلیک شده ارتش روسیه به شهر چرنیگوف، محل تجمع کارشناسان نظامی نیروهای مسلح اوکراین در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین جنگی که به عنوان جشنواره پرندگان خشن مبدل شده بود، برخورد کرد.
پیش از این رسانه های اوکراینی از وقوع یک انفجار در چرنیگوف در پس زمینه هشدار هوایی در این منطقه خبر داده بودند.
این منبع آگاه به اسپوتنیک گفت: در چرنیگوف، محل تجمع پرسنل سطح فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین مورد اصابت قرار گرفت. این رویداد با رعایت اقدامات محرمانه انجام شد و اصل ضربه به تاسیساتی که توسط پرسنل نظامی اوکراینی استفاده می شد وارد شد.
وی همچنین عکسی از دعوتنامه این رویداد را به ریانووستی ارائه کرد که از آن می توان دریافت که به طور ویژه به عنوان "جشنواره هواپیماهای بدون سرنشین" مبدل شده است، برگزار کنندگا توصیه کرده بودند که از لباس نظامی استفاده نکنید.
در اسکرین شات ارسالی از توصیه هایی که برای حضور در جشنواره روز نمایشی پرندگان خشمگین نشان میدهد، نوشته شده است که ما از شما می خواهیم که با لباس های غیرنظامی به این رویداد بیایید و همچنین می گوید که این رویداد محرمانه و حاوی اطلاعات حساس برای قابلیت دفاعی کشور است و اکثر شرکت کنندگان نظامی فعال هستند. بنابراین، فیلمبرداری یا عکاسی از شرکت کنندگان تنها با رضایت شفاهی قبلی آنها امکان پذیر است.
انفجار در کی یف و چرنیگوف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وقوع انفجارهایی در کی یف و چرنیگوف + فیلم
حملات به زیرساخت های اوکراینی نیروهای مسلح روسیه در 10 اکتبر، دو روز پس از حمله تروریستی به پل کریمه که به گفته مقامات روسی، پشت آن، سرویس های ویژه اوکراین ایستاده اند آغاز شد. این حملات بر روی تاسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات در سراسر کشور انجام می شود. از آن زمان، هشدارهای حمله هوایی هر روز در مناطق اوکراین و گاهی در سراسر کشور اعلام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала