برنامه جمهوری خواهان برای سخت تر کردن قوانین تخصیص کمک به نظامیان اوکراینی

© AP Photo / Susan Walshتردید آمریکا ر فروش فناوری های هسته ای به عربستان
تردید آمریکا ر فروش فناوری های هسته ای به عربستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2023
اشتراک
رسانه: جمهوری خواهان ممکن است قوانین برای تخصیص کمک به نیروهای مسلح اوکراین را سخت تر کنند.
به گزارش اسپوتنیک، جمهوری خواهان در کنگره آمریکا که محالف تخصیص کمک بیشتر به اوکراین می باشند، می توانند خواستار ایجاد ارگان ویژه ای برای کنترل حمایت مالی از نیروهای مسلح اوکراین شوند.

نشریه Politico در مطلبی به نقل از منابع خود اعلام می کند: "جمهوری خواهان می توانند همچنین خواستار این گردند تا ارگان کنترل کننده برای تعقیب حمایت مالی از اوکراین برای جلوگیری از فساد مالی ایجاد گردد".

در این مقاله تاکید می شود که حتی اعضای جزب جمهوری خواه که روحیات حمایت از اوکراین را دارند نیز از حمایت از درخواست رئیس جمهور بایدن از کنگره برای اختصاص منابع مالی جدید برای ارائه به مقامات کی یف، خودداری کرده اند.
به گفته دستیار یکی از اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا که نخواسته نام وی فاش شود، تنها حامیان دیدگاه راست افراطی نیستند که از این نظر حمایت می کنند. کاخ سفید اما به نوبه خود "پول را در درگیری می ریزد که می تواند سالها به طول انجامد".
وارن دیویدسون عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در هفته ای گذشت اعلام کرد که نمایندگان جمهوری خواه از بایدن خواسته اند تا درخواست خود برای اختصاص 24 میلیارد دلار برای کمک به اوکراین را پس بگیرد. به گفته وی، آمریکایی ها از حمایت مالی از جنگ نیابتی خسته شده اند.
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2023
اشتباهات محاسباتی مرگبار "اطلاعات آمریکا"، گریبانگیر اوکراین
در عین حال، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز 14 آگوست اعلام کرد که ایالات متحده بسته جدید کمک نظامی به رژیم کی یف به ارزش 200 میلیون دلار را اختصاص داده است.
سیاستمداران غربی دائما از این سخن می گویند که اوکراین می بایست در میدان جنگ بر روسیه غلبه کند و ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی یف را افزایش می دهند. در کرملین در پاسخ به این اظهارات خاطرنشان می سازند که چنین کمکی بر روند درگیری تاثیری نخواهد گذاشت و تنها رنج ملت اوکراین را به طول می انجاماند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала