اسپوتنیک پیشنهاد ایجاد پلتفرم مشترک خبری کشورهای بریکس را داد

© Sputnik / Aleksander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر اسپوتنیک
اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2023
اشتراک
گورنوستایف، معاون سردبیر گروه رسانه ای"روسیه امروز" : اسپوتنیک پیشنهاد ایجاد یک پلتفرم مشترک برای آژانس های خبری "بریکس" را داد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری گورنوستایف، معاون سردبیر گروه رسانه ای "روسیه امروز" که اسپوتنیک فارسی نیز زیر مجموعه همین خبرگزاری است ، در یک انجمن رسانه ای در آفریقای جنوبی گفت که اسپوتنیک پیشنهاد می کند یک پلت فرم مشترک برای خبرگزاری های بریکس ایجاد کند.
دیمیتری گورنوستایف که در یک فروم رسانه ای در آفریقای جنوبی صحبت می کرد، گفت: "در آخرین انجمن رسانه ای رو در رو ما در سائوپائولو در سال 2019، اسپوتنیک پیشنهاد ایجاد یک پلت فرم آنلاین یکپارچه برای اشتراک گذاری فیدهای خبری آژانس های پیشرو کشورهای بریکس را داد.
به گفته گورنوستایف، مرحله اول قبلاً با همکاری آژانس پیشرو آفریقای جنوبی ANA اجرا شده است و با خبرگزاری بین المللی چینی شینهوا ، اخبار آژانس ها در پایانه های تحریریه یکدیگر وجود دارد.
او افزود: ما آماده تبادلات دوجانبه با خبرگزاری های دیگر کشورها هستیم و آماده ایم ایده یک پلت فرم اطلاعاتی یکپارچه مشترک برای خبرگزاری های کشورهای بریکس را توسعه دهیم.
شرکت کنندگان در نشست خبرنگاران جوان بریکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2023
گزارش و تحلیل
رسانه ها می توانند مردم را به عشق یا نفرت یک کشور وادار کنند
به گفته وی، دریافت اطلاعات تایید شده و دقیق از یکدیگر بسیار مهم است، "نه توسط روایات و جعلیات غرب" بدون سی‌ان‌ان و بی‌بی‌سی . روسیه باید آفریقا را نه از طریق گزارش رسانه های غربی آگاه شود وکشورهای آفریقایی باید با اخبار روسیه به صورت مستقیم در ارتباط باشند.
گورنوستایف در پایان گفت: به همین ترتیب، باید بین رسانه های همه کشورهای بریکس تعامل برقرار شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала