- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پاکسازی بقایای نیروهای اوکراینی ازساحل چپ رود دنپر در استان خرسون

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر پاکسازی بقایای نیروهای اوکراینی ازساحل چپ رود دنیپر در استان خرسون
پاکسازی بقایای نیروهای اوکراینی ازساحل چپ رود دنیپر در استان خرسون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2023
اشتراک
نیروهای مسلح روسیه بقایای نیروهای مسلح اوکراین را در اردوگاه های در منطقه خرسون منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای روسی ساحل چپ دنیپر در منطقه خرسون را به طور کامل از نیروهای مسلح اوکراین پاکسازی کردند.
به گفته منبعی که به اسپوتنیک گزارش داد، در منطقه اردوگاه‌های نیروهای اوکراینی، یگان‌های گروه دنپر ارتش روسیه بقایای شبه‌نظامیان و مزدوران اوکراینی را کاملاً از بین بردند و کرانه چپ توسط واحدهای نیروهای مسلح روسیه کنترل می‌شود.
نیروهای مسلح روسیه تلاش های دشمن را برای عبور از دنیپر در منطقه اردوگاه های آنان با آتش توپخانه متوقف کردند و همچنین خلبانان به طور شبانه روزی در این منطقه عملیات گشت می زنند.
این منبع افزود: "نیروی هوایی روسیه نیز فعالانه روی نقاطی در ساحل راست دنیپر کار می‌کند و از تلاش‌های جدید برای قتح ساحل و رودخانه جلوگیری می‌کند.
این منبع تصریح کرد که اکنون واحدهای نیروهای مهندسی در حال پاکسازی منطقه واقع در اردوگاه های نیروهای اوکراینی از گلوله های منفجر نشده و مواد منفجره هستند.
پل آنتونوفسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شنای سربازان گرسنه اوکراینی در رود دنیپر برای تسلیم شدن به ارتش روسیه + فیلم
این منبع افزود: "شبه نظامیان رژیم کی یف که نتوانسته اند به کرانه چپ نفوذ کنند، مناطق مسکونی روستا را به تلافی شکست خود گلوله باران می کنند. پس از پاکسازی منطقه و فرار نیروهای اوکراینی، ارتش روسیه تعداد زیادی سلاح از جمله سلاح های غربی را کشف کرد که توسط ارتش اوکراین و مزدوران خارجی به کرانه چپ منتقل شده بود.
تلاش ناموفق دشمن برای پهلو گرفتن سربازان از دو قایق در ساحل چپ دنیپر در نزدیکی روستای اردوگاه های اوکراینی در اوایل ماه اوت توسط رئیس موقت منطقه خرسون ولادیمیر سالدو اعلام شد و تاکیید شد که ارتش روسیه به آنها اجازه چنین کاری را نداد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала