ترامپ از تلاش برای حبس ابد او خبر داد

© AP Photo / Andrew Harnikدونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2023
اشتراک
ترامپ اعلام کرد که برخی تلاش می کنند که با جرایم ساختگی به وی حکم حبس ابد بدهند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که برخی تلاش می کنند که وی را بدلیل جرایم ساختگی برای ابد زندانی کنند.

در اطلاعیه منتشر شده توسط وی آمده است: "آنها صادقانه باور دارند که تلاش برای حبس ابد رهبر رقیب علیرغم اینکه وی هیچ کنایتی را صورت نداده است، بی پاسخ خواهد ماند".

به گفته وی، حزب دموکرات به رهبری جو بایدن در حال تبدیل کردن ایالات متحده به کشوری جهان سوم می باشد.
پیشتر دادستانی ترامپ و دیگر متهمان را موظف کرده بود که نهایتا تا تاریخ 25 آگوست برای تفهیم اتهام در قالب چهارمین پرونده علیه وی حاضر شود، همچنین هیات منصفه بزرگ علاوه بر رای به محکومیت، حک بازداشت ایشان را نیز آماده کرده است.
فرمانده پلیس فلوتون در ایالت جورجیا از ترامپ خواسته است که برای بازداشت در زندان حاضر شود. مشخص نیست که آیا این سیاستمدار واقعا تحت بازداشت قرار بگیرد و یا اینکه دادگاه همچون سه پرونده قضایی دیگر تصمیم به آزادی مشروط وی بگیرد. اما بر مبنای قوانین آمریکا، اگر ترامپ واقعا در ندامتگاه زندانی شود، ماموران سرویس ویژه از وی محافظت خواهند کرد.
ترامپ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2023
ترامپ متهم به چه گناهی شده است؟
در مجموع حدود 91 اتهام د قالب چهار پرونده قضایی بر علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا طرح شده است که این سیاستمدار از حزب جمهوری خواه آنها را تلاش رهبران حزب دموکرات برای ایجاد مانع در مسیر بازگشت وی به کاخ سفید، نامیده است. مهم ترین اتهامات علیه ترامپ می توانند برای وی 20 سال محرومیت از آزادی را به همراه داشته باشد. اگر این مجازات ها با روش تجمیع مدت ها تصویب گردند، وی می بایست چند قرن پشت میله های زندان بماند. در مجموع میزان مجازات ها، وی می تواند محکوم به 700 سال زندان شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала