هشدار سازمان سیا به بلینکن در مورد احتمال شکست حمله اوکراین

© AFP 2023 / Saul Loebمایک پامپئو رئیس جدید سازمان سیا شد
مایک پامپئو رئیس جدید سازمان سیا شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2023
اشتراک
سیمور هرش میگوید که سازمان سیا به بلینکن بابت شکست حمله اوکراین هشدار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، سیمور هرش، روزنامه‌نگار آمریکایی و برنده جایزه پولیتزر گزارش می‌دهد که آژانس اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سیا) به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه هشدار داده است که ضدحمله اوکراین موفق نخواهد شد.
هرش به نقل از یک منبع اطلاعات آمریکایی می گوید:بلینکن از آژانس سیا دریافت که حمله اوکراین کارساز نخواهد بود. هرش همچنین به نقل از این منبع گفت که بلینکن می‌خواست ردپای هنری کیسینجر را که توافقنامه صلح پاریس در سال 1973 که به جنگ ویتنام به دست او پایان یافت را برود .
بلینکن می خواست کاری مشابه در مورد درگیری در اوکراین انجام دهد.
Бывший президент Франции Николя Саркози - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2023
رئیس جمهور سابق فرانسه: اوکراین جایی در اتحادیه اروپا ندارد
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنو دونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیه در 4 ژوئن آغاز شد. کی یف تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی، از جمله تانک های لئوپارد را که به طور گسترده تبلیغ می شد، به جنگ اعزام کرد و متعاقبا، فیلم هایی از وسایل نقلیه که در میدان جنگ دود شدند، در غرب طنین انداز شد.
همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در 21 ژوئیه اعلام کرد، "حداقل تا کنون" هیچ نتیجه ای برای سربازان اوکراینی وجود ندارد و متصدیان غربی "به وضوح" از روند "ضد حمله" ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی یف کمک نمی‌کند.
در 4 آگوست، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که از آغاز حمله متقابل، در ژوئن تا ژوئیه، نیروهای اوکراینی بیش از 43 هزار نفر و بیش از 4.9 هزار سلاح را از دست داده اند. در میان تجهیزات نابود شده اوکراینی - 26 هواپیما، 9 هلیکوپتر، 1831 وسیله نقلیه زرهی، از جمله 25 تانک لئوپارد آلمانی، هفت تانک چرخدار AMX فرانسوی و 21 خودروی جنگی پیاده نظام برادلی آمریکایی.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала