- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

افشای جزئیات حمله به کارخانه سوئدی در اوکراین

© Министерство обороны РФ /  مراجعه به بانک تصاویر حملات موشکی روسیه به اودسا
حملات موشکی روسیه به اودسا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.08.2023
اشتراک
سفارت روسیه: کارخانه گلوله باران شده SKF سوئد در لوتسک بخشی مجتمع نظامی-صنعتی اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در استکهلم روز چهارشنبه در کانال تلگرامی اعلام کرد که کارخانه بلبرینگ SKF سوئد که در لوتسک در غرب اوکراین گلوله باران شد، بخشی از مجتمع نظامی-صنعتی اوکراین است.
در متن این پیام آمده است: رسانه های سوئدی از حمله روسیه به کارخانه SKF در لوتسک خبر دادند. البته روزنامه نگاران بلافاصله کشور ما را به حملات موشکی به اهداف غیرنظامی متهم کردند که گفته می شود این شرکت تابعه تولید کننده بلبرینگ سوئدی بوده است. با این حال، نویسندگان محلی عمداً در مورد یک خبر دیگر در روز گذشته سکوت کردند: وزارت دفاع روسیه گزارش داد که در شب 14-15 اوت، نیروهای مسلح روسیه ضربه دیگری به تاسیسات کلیدی صنعت نظامی کی یف وارد کردند. ربطشان را متوجه نمی شوید؟ سپس توضیح می دهیم: این کارخانه در لوتسک بخشی از مجتمع نظامی-صنعتی اوکراین است، بلبرینگ برای صنعت دفاعی اوکراین تولید کرد. در مطبوعات سوئد، البته، کلمه ای در مورد این واقعیت وجود ندارد.
پوتین در کنفرانس خبری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
پوتین از آمادگی روسیه برای درگیری با ناتو خبر داد
پیش از این، بزرگترین تولید کننده بلبرینگ سوئدی جهان، SKF، اعلام کرد که کارخانه این شرکت در لوتسک در غرب اوکراین هدف شلیک موشک قرار گرفت و سه نفر کشته شدند. دفتر مرکزی این شرکت در گوتنبرگ قرار دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала