گزارش و تحلیل

ادامه توسعه تسلیحات کشتار جمعی در آمریکا

© AP Photo / South Korea Defense Ministryادامه توسعه تسلیحات کشتار جمعی در آمریکا
ادامه توسعه تسلیحات کشتار جمعی در آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.08.2023
اشتراک
در حالی که ایالات متحده آمریکا مدعی است که مخالف توسعه تسلیحات کشتار جمعی و تسلیحات کثیف می باشد اما این کشور بزرگترین زرادخانه سلاح های کشتار جمعی و سلاح های کثیف را در اختیار دارند.
ایالات متحده آمریکا به بهانه اینکه عراق تسلیحات کشتار جمعی در اختیار دارد این کشور را نابود کرد و بیش از دویست هزار نفر از مردم این کشور را کشت و در نهایت معلوم شد که کل عملیات آمریکا و انگلیس بر علیه عراق بر اساس یک دروغ ساختگی توسط مجامع اطلاعاتی آمریکا و انگلیس بوده.
البته بعدا همین کار را با لیبی کردند و اگر کمک ایران و روسیه به سوریه نبود تصمیم داشتند از همین حربه بر علیه سوریه استفاده کنند و امروزه می بینیم که با استفاده از دروغ تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته ای همان بلا را سر ملت ایران بیاورند.
البته نباید فراموش کرد که ننگ استفاده آمریکا از تسلیحات هسته ای به عنوان تنها کشوری که از این تسلیحات نه حتی بر علیه نظامی ها بلکه بر علیه غیر نظامی ها استفاده کرده همیشه بر پیشانی سیاستمداران آمریکا حک شده خواهد ماند.
آمریکایی ها از انواع و اقسام سلاح های کشتار جمعی دیگر مخصوصا سلاح های تحریم شده بین المللی از سلاح های شیمیایی گرفته تا تسلیحات بیولوژیک در تعداد زیادی از جنگ ها استفاده کردند و در همه موارد یا با اعمال نفوذ و زور بر علیه مجامع بین المللی و یا با استفاده از بازوی رسانه ای خود کاری کردند که عمل خود را توجیه کنند.
تعداد زیادی گزارش در رسانه های بین المللی منتشر شده مبنی بر اینکه آمریکایی ها روی انواع تسلیحات بیولوژیک کار کرده اند و برخی ویروس های ناشناخته توسط در آزمایشگاه های ارتش آمریکا و سازمان های امنیتی این کشور تولید شده و برای امتحان کردن این تسلیحات اینها ملیون ها انسان بی گناه را قربانی کرده اند.
از ویروس هایی مانند ماربورگ وابولا گرفته تا سارس و مرس وکرونا و...
به استناد بسیاری از گزارش ها و تحقیقات این ویروس ها احتمالا ویروس های آزمایشگاهی بوده اند که در آزمایشگاه های ارتش آمریکا و سازمان اطلاعات مرکزی این کشور تولید شده اند و عمدا یا سهوا خارج آزمایشگاه ها پخش شده اند.
هلند نیز تصمیم گرفت سفارت خود را از افغانستان به دوحه منتقل کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.08.2023
غرب اشتباهات خود در ویتنام و افغانستان را در اوکراین تکرار می کند
پس از شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین معلوم شد که آمریکایی ها با همکاری باند مافیایی حاکم بر اوکراین آزمایشگاه های تولید تسلیحات بیولوژیک در این کشور ایجاد کرده اند و برخی از این ویروس ها به نوعی بوده اند که ژن های خاصی را هدف قرار می دادند و حتی انتشار ویروس کرونا از شهر ووهان چین پس از مدت کوتاهی پس از حضور یک هیات از ارتش آمریکا در این کشور شروع شد و بعد به جهان سرایت کرد و بسیاری تحلیلگران مربوطه بر این باور بوده و هستند که آمریکایی ها این ویروس را در ووهان پخش کردند تا موجبات کشتار مردم چین و آنهایی که ژن های خاصی را دارند در سطح جهان ایجاد کنند.
امروزه هم به استناد گزارش وزارت دفاع روسیه می شنویم که ایالات متحده آمریکا با انجام تحقیقات روی یک سری ویروس های جهش یافته در حال آماده سازی خود برای انتشار نوع جدیدی از یک بیماری فراگیر است.
عملا به نظر می رسد آمریکایی ها مجددا در صدد هستند طرح قبلی خود مبنی بر انتشار ویروسی جدید در سطح جهان را تکرار کنند و حتی شاید ویروس جدیدی را ساخته اند که می خواهند دوباره در جهان پخش کنند.
حال برخی ممکن است سوال کنند که چرا آمریکایی ها چنین کاری را می خواهند انجام دهند.
خوب دلایل زیادی می تواند برای این مساله وجود داشته باشد که شاید ساده ترین آن این است که کارخانه های داروسازی آمریکا از این طریق می توانند ملیاردها دلار به جیب بزنند و حتی بسیاری از فیلم های آمریکایی هم به این ماجرا پرداخته اند که احتمالا بسیاری از خوانندگان مقاله این فیلم ها را مشاهده کرده اند.
به قول ضرب المثل "تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها".
قطعا این ماجرا به شکلی در ساختار شرکت های داروسازی آمریکا وجود دارد که اینها ویروس هایی را ایجاد می کنند و یا زهر هایی را پخش می کنند و پادزهر و واکسی و دارو را در اختیار دارند و هدفشان این است که داروهای تولیدی خود را به بالاترین قیمت بفروشند.
مثل جریان راه اندازی جنگ ها توسط جنگ سالاران آمریکایی در سطح جهان برای فروش سلاح های آمریکایی.
امروزه طمع مال اندوزی در آمریکا به جایی رسیده که اینها هرگونه اصول انسانی را حاضر هستند زیر پا بگذارند تا فقط پول در بیاورند.
جریان دیگری که میتواند شاید مهم تر از جریان اول باشد و به دلیل آن ارتش آمریکا و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا درگیر تولید این تسلیحات کشتار جمعی هستند این است که اینها می خواهند از این سلاح ها بر علیه دشمنانشان چه در جنگ چه در صلح استفاده کنند و کاری کنند که دشمنشان از پا در بیاید.
اینجا فقط بحث دشمن نظامی روسیه نیست بلکه حتی دشمن اقتصادی هم میتواند هدف باشد.
یعنی مثلا چین یا هند یا برزیل یا حتی اتحادیه اروپا، کشورها یا مجموعه هایی که تهدید بالقوه برای اقتصاد آمریکا به حساب می آیند.
یک دلیل دیگر هم برای این کار آمریکایی ها وجود دارد که می تواند کثیف ترین دلیل برای این کار باشد و آن این است که برخی مجامع آمریکایی امروزه به این نتیجه رسیده اند که منابع کره زمین محدود است و جمعیت کره زمین بی حساب کتاب در حال افزایش است و باید دست به کاری بزنند تا این جمعیت کم شود.
بر اساس این دیدگاه یا باید از طریق مجامع بین المللی کشورها را متقاعد کرد زاد و ولد خود را کاهش دهند یا از طریق راه اندازی جنگ ها جمعیت زیادی از مردم کره زمین کشته شوند یا با ایجاد بلایای طبیعی ساختگی و یا با انتشار ویروس هایی که می تواند به سرعت تعداد زیادی انسان ها را نابود کنند.
گو اینکه این تفکر یک تفکر بسیار کثیف به حساب می آید اما متاسفانه درون ذهن برخی تصمیم گیران آمریکایی هم وجود دارد و بر این اساس انسان هایی حق زندگی دارند که یا نخبه های مورد پسند آنها باشند و جزو شهروندان کشورهایی که وابسته به آنها هستند باشند یا برای آنها به نوعی منفعت دارند و بقیه باید کشته شوند.
به هر حال امروزه افرادی که دارای چنین تفکر های شیطانی هستند در ساختار سیاسی و نظامی آمریکا وبرخی کشورهای متحد ایالات متحده حضور دارند و در واقع تصمیم گیرنده هم می باشند.
شاید برخی تصور کنند که چنین چیزهایی را فقط در فیلم های هالیوودی می توان مشاهده کرد اما واقعیت این است که این فیلم ها بر اساس این تفکر ها ساخته شده اند و عملا فقط بخشی از این تفکرات شیطانی را نشان می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала