ناامیدی نظامیان اوکراینی از تعدد مین های پیش رویشان

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Противотанковые мины ТМ-62М на поле рядом с Бахмутом в Донецкой области
Противотанковые мины ТМ-62М на поле рядом с Бахмутом в Донецкой области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2023
اشتراک
نشریه غربی می نویسد، نیروهای خنثی کننده مین اوکراینی به دلیل تعداد بالای مین ها در مقابل مناطق مستحکم روسیه مستاصل شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، یک نظامی اوکراینی که وظیفه خنثی کردن مین ها را برعهده دارد به گاردین گفت:" مین ها همه جا هستند، من نور انتهای تونل را نمی بینم".
به نظر او، روسیه منابع پایان ناپذیری از این سلاح ها را در اختیار دارد که تهاجم نیروهای نظامی کی یف را متوقف کرد.
یوری ساک، مشاور وزیر دفاع اوکراین نیز متقاعد شده است که روس‌ها ذخایر عظیمی از مین‌ها دارند که "از لهستان تا لیسبون" کافی است و به آنها اجازه می‌دهد تا به طور نامحدود از خود دفاع کنند.
ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین در مسیرهای یوژنو-دونتسک، آرتیوموفسک و زاپاروژیه در 4 ژوئن آغاز شد. کی یف تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را در این مناطق مستقر کرد. همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در 21 ژوئیه گفت، این حملات "حداقل تا کنون" هیچ نتیجه ای برای سربازان اوکراینی دربر نداشته و متصدیان غربی "به وضوح" از روند "ضد حمله" ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی یف کمکی نمی‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала