"خطرناک ترین نقطه"؛ هشدار به زلنسکی در مورد فاجعه در اوکراین

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2023
اشتراک
مشاور سابق رئیس پنتاگون معتقد است، درگیری در اوکراین به خطرناک ترین نقطه خود رسیده و می تواند منجر به فروپاشی این کشور شود.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ داگلاس مک گرگور در توییتر خود نوشت:" اکنون، شاید در خطرناک ترین نقطه درگیری اوکراین هستیم، زمانی که رژیم کی یف در شرف فروپاشی است و هر لحظه ممکن است از هم بپاشد."
وی یادآور شد که ایالات متحده 200 میلیون دلار کمک نظامی اضافی ارسال کرد که در حال حاضر با مخالفت اکثریت آمریکایی ها روبرو شده است.
مک گرگور خواستار آغاز مذاکرات صلح بین طرف های درگیر شد.
پیش از این، میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، گفته بود که امکان مذاکره با مسکو وجود ندارد و کی یف مخالف هرگونه سناریوی آتش بس است، زیرا این به معنای یک پیروزی واقعی برای روسیه است.
کرملین خاطرنشان کرد که هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت به یک مسیر صلح آمیز وجود ندارد، اولویت مطلق مسکو دستیابی به اهداف عملیات ویژه نظامی بوده و در حال حاضر این موضوع تنها با ابزار نظامی امکان پذیر است. کرملین افزود که روسیه از همه کشورهایی که تلاش می‌کنند راه‌حل مناقشه در اوکراین را به سمتی صلح‌آمیز سوق دهند، قدردانی می‌کند، اما تاکنون این امکان وجود ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала