اعتراف به درستی سخنان پوتین در مورد غرب

© Sputnik / Alexander Kazakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит в режиме видеоконференции оперативное совещание с постоянными членами Совета безопасности РФ
Президент РФ Владимир Путин проводит в режиме видеоконференции оперативное совещание с постоянными членами Совета безопасности РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2023
اشتراک
رسانه: پوتین در مورد فروپاشی اخلاقی در غرب راست می گفت.
به گزارش اسپوتنیک، لایونل شرایور خبرنگاری بریتانیایی اعلام کرد رئیس جمهور ولادیمر پوتین در اظهاراتش در مورد غیر قابل پذیرش بودن ارزش های معاصر اخلاقی غرب، راست می گفت.

وی در نشریه The Spectatorنوشت: "ولادیمر پوتین حق دارد، وقتی که از مبارزه با غرب بی روحی صحبت می کند که لالایی آن نه در مورد کاپیتالیسم پرشور، بلکه در مورد رژه همجنسگرایان و تبلیغ تغییر جنسیت است".

شرایور تاکید می کند که در دهه اخیر نگرانی غرب در مورد "تمامی رنگ های رنگین کمان" از تمامی مرزها عبور کرده و به همین دلیل آمریکای شمالی و اروپا می بایست اعتراف کنند که پوتین دروغ نمی گوید، زمانی که در این مورد صحبت می کند.
به گفته این ژورنالیست، ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا سیاستمداران، قضات، افسران پلیس، فرماندهان نظامی، اعضای دولت و مدیران را نه بر مبنای مهارت آنها، بلکه بر این مبنا که آیا آنها سیاه پوست، اهل آمریکای لاتین، تراجنسیتی یا زن می باشند یا نه، انتخاب می کنند.
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2023
پوتین قانون "ممنوعیت تغییر جنسیت" را امضا کرد
این ستون نویس در پایان اینگونه جمع بندی کرد: "همه آن چیزهایی که ولادیمیر پوتین در مورد غروب تمدن غربی می گوید، در هر یک از نسخه های روزنامه های ملی ما تشریح شده است".
پیشتر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرده بود که کشورهای غربی در حال نابودی ارزشهای خود بوده، کج روی ها از جمله کودک آزاری و معیار های زندگی را تبلیغ می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала