ارزیابی ترامپ از احتمال پیروزی خود بر بایدن در انتخابات آتی ریاست جمهوری

© AFP 2023 / BRANDON BELLترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد
ترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2023
اشتراک
ترامپ معتقد است که شانس پیروزی وی بر بایدن در انتخابات آتی تقریبا صد در صد است.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در پاسخ به سوال یک رسانه اعلام کرد که معتقد است که شانس پیروزی وی بر جو بایدن رئیس جمهور کنونی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 "نزدیک صد در صد" است.
وی در پاسخ به خبرنگار روزنامه بریتانیایی Timesدر مورد اینکه احتمال پیروزی خود بر بایدن در انتخابات را، اگر تقابلی همچون سال 2020 مجددا صورت گیرد، "نزدیک 100%" اعلام کرد.
ترامپ همچنین تاکید کرد که هیچ رقیبی در بین جمهوری خواهان در رای گیری برای تعیین کاندیدای این حزب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، نمی بیند.
وی در پاسخ به سوالی در مورد این که آیا زود نیست که رون دسانتیس دیگر کاندیدای حزب جمهوری خواه برای شرکت در این رقابت ها را قلم گرفت، اعلام کرد: "نه!".
Дональд Трамп после объявления о планах баллотироваться на пост президента США, Палм-Бич, штат Флорида - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2023
در آمریکا به دلیل تحقیقات کمپین تبلیغاتی ترامپ متوقف خواهد شد
انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا برای نوامبر سال 2024 برنامه ریزی شده اند. ترامپ در نوامبر 2022 شرکت در مبارزات برای بدست آوردن صندلی ریاست جمهوری را رسما اعلام کرد. بایدن نیز در ماه آپریل با راه اندازی سایت تبلیغاتی، رسما اعلام کرده بود که برای کسب اعتماد مردم جهت ریاست بر کشور در دوره دوم، مبارزه خواهد کرد تا "کارهایی که شروع کرده را به پایان برساند".در صورتی که وی بتواند برای بار دوم این سمت را بدست بیاورد، در ابتدای دوره دوم ریاست جمهوری خود 82 ساله خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала