در آمریکا به دلیل تحقیقات کمپین تبلیغاتی ترامپ متوقف خواهد شد

© AP Photo / Andrew HarnikДональд Трамп после объявления о планах баллотироваться на пост президента США, Палм-Бич, штат Флорида
Дональд Трамп после объявления о планах баллотироваться на пост президента США, Палм-Бич, штат Флорида - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2023
اشتراک
دادستان‌ها اجازه می‌دهند تا حساب‌های کمپین ترامپ در انتظار تحقیقات مسدود شوند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اندرو وایسمن، مشاور کل سابق اف‌بی‌آی، دادستان‌ها ممکن است حساب‌های تبلیغاتی دونالد ترامپ را به عنوان بخشی از روند قانونی جاری علیه او مسدود کنند.
این وکیل و مقام ارشد سابق اف بی آی بر اساس بازجویی های جک اسمیت دادستان کل آمریکا از افراد مرتبط با ترامپ به این نتیجه می رسد.
بنابراین، گزارش شده است که اوایل این هفته، بازپرس ویژه با یک کمیسر سابق پلیس نیویورک مرتبط با وکیل سابق ترامپ، شهردار سابق رودی جولیانی صحبت کرد. بر اساس گزارش رسانه ها، سؤالات بازپرس ویژه مربوط به جمع آوری کمک های مالی برای کمپین "نجات آمریکا" ترامپ است.
ترامپ: بایدن به خاطر وضعیت افغانستان باید از آمریکایی ها عذرخواهی کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2023
ترامپ خواهان تغیر قاضی و مکان دادگاه خود در پرونده حمله به کنگره شد
نیوزویک می نویسد که پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020 راه اندازی شد و بنا به گزارش رسانه ها، دادستانی در حال بررسی "چگونگی هزینه های جمع آوری شده و اینکه آیا به بهانه های واهی جمع آوری شده است" است.
وایزمن روز پنجشنبه در مصاحبه ای با ام اس ان بی سی گفت که اگر جمع آوری کمک مالی بخشی از تحقیقات فدرال در مورد ترامپ شود، سرمایه افزایش یافته ممکن است در یک دستور پیش از محاکمه مسدود شود.
این نشریه به نقل از این سخنان نوشت: "این به طور بالقوه می‌تواند برای رئیس‌جمهور سابق مشکل ایجاد کند، زیرا طبق گزارش‌ها، ده‌ها میلیون دلار جمع‌آوری شده برای کمپین Save America در سال جاری صرف هزینه‌های قانونی ترامپ و افراد مرتبط با او شده است".
ویزمن این وکیل در عین حال خاطرنشان می کند که تحقیقات بالقوه در زمینه تامین مالی کمپین انتخاباتی به معنای طرح اتهامات جدید علیه شخص ترامپ نیست: این پرونده می تواند علیه گردانندگان واقعی کمپین جمع آوری کمک های مالی مطرح شود، مانند اتهاماتی که علیه استیو بنن، مشاور ترامپ در دادگاه مطرح شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала