آسیب به یک ساختمان مسکونی بر اثر حمله پهپادی در منطقه بلگورود روسیه

© AP Photo / Cpl. Alexis Moradian/U.S. Marine Corps پهپاد کامیکادزه آمریکایی "سوئیچ بلید 300"
پهپاد کامیکادزه آمریکایی سوئیچ بلید 300  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2023
اشتراک
فرماندار منطقه بلگورود روسیه از آسیب به نمای بیرونی یک ساختمان مسکونی براثر حمله یک پهپاد خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، "ویاچسلاو گلادکوف" فرماندار این منطقه در کانال تلگرامی خود گفت:" اورژانس بلگورود در محل حاضر شد. طبق اطلاعات اولیه در ساعت 17:43 به وقت محلی در خیابان اسنینا نمای بیرونی یک ساختمان آسیب دید".
بر اساس اطلاعات اولیه، حمله یک پهپاد عامل این حادثه بوده است. به گفته فرماندار، در اثر این انفجار به کسی آسیب نرسیده است. با این حال، در برخی از آپارتمان ها شیشه ها شکسته و به کولرها آسیب وارد شد. علاوه بر این حدود 15 خودرو نیز آسیب دیدند.
در عین حال، "والنتین دمیدوف"، شهردار بلگورود، گفت که کار بازسازی روز دوشنبه آغاز خواهد شد. وی گفت: "در صورت نیاز ساکنان خانه به طور موقت در هتل اسکان داده می شوند".
اوایل امروز، نیروهای مسلح اوکراین سه بار تلاش کردند با کمک هواپیماهای بدون سرنشین به منطقه بلگورود حمله کنند. این حوادث در ساعت های 4:00، 11:00 و 13:30 به وقت مسکو رخ داد. هر سه پهپاد سرنگون شدند.
نیروهای اوکراینی به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، به وسیله پهپادها حملاتی را ترتیب داده و دست به خرابکاری می زنند. در منطقه بلگورود، تا اطلاع ثانوی، سطح زرد خطر تروریستی به طور نامحدود اعمال می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала