حملات راکتی اوکراین به پل کریمه + فیلم

© Photo / Eyewitness video frameپل کریمه
پل کریمه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.08.2023
اشتراک
نیروهای پدافند هوایی در منطقه تنگه کرچ دو موشک را سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی آکسیونوف، رئیس شبه جزیره کریمه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که نیروهای پدافند هوایی دو موشک اوکراینی را در منطقه تنگه کرچ سرنگون کردند.
نیروهای اوکراینی تلاش نا موفقی برای حمله به پل کریمه داشتند که موشک های شلیک شده توسط نیروی پدافند هوایی ارتش روسیه در آسمان منطقه کرچ رهگیری و سرنگون شدند.
سرگئی آکسیونوف، رئیس شبه جزیره کریمه در پایان افزود: پل کریمه آسیبی ندیده است.
رئیس منطقه کریمه خواستار حفظ آرامش و اعتماد فقط به منابع رسمی اطلاعاتی شد.
مشاور آکسنوف، اولگ کریوچکوف افزود که سرویس های ویژه یک صفحه دود بر روی پل قرار داده اند. به گفته وی، در آینده نزدیک تردد خودروها از سر گرفته می شود.
نفتکش روسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2023
حمله پهپادی به نفتکش روسی درمنطقه پل کریمه
اوکراین در شب 17 جولای با دو پهپاد دریاییبه پل کریمه حمله کرد. دو نفر جان باختند - یک زوج متاهل از منطقه بلگورود، دختر 14 ساله آنها با جراحات در بیمارستان بستری شد. قسمت خودرویی پل آسیب دیده است، تردد دو طرفه در محل تا پاییز ترمیم می شود. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این حادثه را یک حمله تروریستی دیگر از سوی رژیم کی یف خواند. کمیته تحقیق پرونده جنایی را باز کرد. اولین حمله به پل در اوایل صبح روز 8 اکتبر سال گذشته رخ داد که یک کامیون در قسمت جاده منفجر شد، پس از آن هفت مخزن سوخت قطاری که از راه آهن دنبال می شد آتش گرفت. در این انفجار سه نفر کشته شدند و سرنشینان یک خودروی سواری که در کنار کامیون در حرکت بود. دو دهانه خودرو تا حدی روی پل فرو ریخت، اما پایه های قوس برای عبور کشتی ها آسیبی ندیدند. به گفته اف اس ب ، سازمان دهنده این حمله تروریستی، اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین و شخصاً رهبر آن کریل بودانوف بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала