- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

کابوس در جبهه اوکراین

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaکابوس در جبهه اوکراین
کابوس در جبهه اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2023
اشتراک
ضد حمله آهسته روحیه اوکراینی ها و سربازان نیروهای مسلح اوکراین را تحت تاثیر قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست می نویسد که یک ضد حمله آهسته، روحیه سراسر اوکراین را از بین می برد.
تاکید می‌شود که مقامات اوکراینی و شرکای غربی آنها در حال انجام یک ضد حمله بودند و امید داشتند که به لطف ارسال سلاح‌ها و آموزش‌های جدید، جریان درگیری را تغییر دهند.
در این مقاله آمده است: اما دو ماه پس از حمله اوکراین، پیشرفت اندک در جبهه و تابستان خونین بی امان در سراسر کشور شروع به درهم شکستن وحدت و استقامت بی پایان کرد.
این مقاله خاطرنشان می کند که اوکراینی ها "منتظر اخبار خوب هستند، اما آن را دریافت نمی کنند." شهروندانی که با این نشریه مصاحبه کرده اند، ادعا می کنند که آنها احساس "ناامیدی جمعی" دارند. بسیاری از آنها می ترسند که عزیزانشان به جنگ فرستاده شوند. به گفته یکی از اوکراینی ها، همه داستان هایی را به اشتراک می گذارند که سربازان در جبهه فقط چند روز زندگی می کنند.
در 4 ژوئن، اوکراین یک ضد حمله را در مسیرهای یوژنو دونتسک، زاپوروژیه و آرتیوموفسک آغاز کرد و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد فرستاد. همانطور که ولادیمیر پوتین تاکید کرد، تلاش ها برای پیشروی نیروهای دشمن با شکست مواجه شد، آنها متوقف شدند و به مواضع اصلی خود بازگردانده شدند.
Производство 155 мм снарядов для артиллерийских установок М795 в США  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
اعتراف آمریکا به تامین تمامی درخواست های اوکراین برای ضد حمله
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала