حمایت از اوکراین هم اینک برای هر خانواده آمریکایی نزدیک به 900 دلار تمام شده است. بعد چی؟

آمریکا
آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2023
اشتراک
کنگره ایالات متحده قصد دارد بودجه اضافی را به اوکراین اختصاص دهد، از جمله آن را در لایحه ای برای کمک به آمریکایی ها در صورت وقوع طوفان بگنجاند.
به گزارش اسپوتنیک، روز پنجشنبه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از کنگره خواست 20.6 میلیارد دلار کمک اضافی را به اوکراین تخصیص بدهد.
اسپوتنیک مقاله تحلیلی نشریه آمریکایی دیلی سیگنال را در این زمینه به شما پیشنهاد می کند.
ریچارد استرن، مدیر مرکز تحقیقات بودجه فدرال گروور هرمان در بنیاد هریتیج، در ایمیلی درباره تایید کمک ها به اوکراین توسط کنگره می نویسد: "مجموع بسته‌های کمک‌های رسانده شده به تنهایی 113 میلیارد دلار است که برای هر خانواده آمریکایی حدود 900 دلار تمام شده و تقریباً 12 برابر کاهش وعده‌های کنگره در قوانین مخارج سالانه است. مانند تمام هزینه های جدید دولت فدرال، 113 میلیارد دلاری که برای اوکراین هزینه شده است به بدهی عمومی ما اضافه خواهد شد و ظرف 10 سال به هزینه های بهره بیش از 300 دلار برای هر خانوار تبدیل خواهند شد".
کاخ کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.08.2023
کمک نظامی چند میلیاردی جدید آمریکا برای اوکراین
در همین زمینه، کوین رابرتز، رئیس بنیاد هریتیج در بیانیه‌ای نوشت:"با تشدید درگیری در اوکراین، آمریکایی‌ها به طور فزاینده‌ای در مورد ارسال بیشتر پول مالیات ‌دهندگان و تسلیحات از زرادخانه‌های فرسوده ما تردید دارند. واشنگتن نتوانسته است استراتژی ملی ما را در این درگیری توضیح دهد و بر هزینه های کمک های ما نظارت داشته باشد. اگر کنگره نتواند با این مشکلات اساسی مقابله کند، حق ندارد پول بیشتری بفرستد".
اما، پس از بازگشت از تعطیلات اوت، برخی از اعضای کنگره قرار است بودجه اضافی را در اختیار اوکراین قرار دهند، از جمله آنها این پول ها را در لایحه ای برای کمک به آمریکایی ها در صورت وقوع طوفان گنجاندند.
ویکتوریا کوتس، محقق و کارشناس مرکز آزادی تاچر هریتیج، معتقد است که دولت نمی‌داند با این پول چه خواهد کرد و او تا زمانی که استراتژی آینده مشخص نشود، نسبت به حمایتکمک به اوکراین محتاط خواهد بود.
رایان واکر، مدیر موقت بنیاد "هریتیج اکشن فور امریکا"، در ایمیلی در مورد همین موضوع می‌نویسد: "تورم همچنان بالاست، خانواده‌ها برای گذراندن زندگی در تلاش هستند، رتبه اعتباری ایالات متحده به تازگی کاهش یافته است. با این حال، دولت بایدن از مالیات دهندگان آمریکایی می خواهد که میلیاردها بیشتر از پولی که به سختی به دست آورده اند را برای تامین مالی بی خیال یک درگیری بین المللی دیگر اختصاص دهند. و این در شرایط عدم وجود هر گونه استراتژی، زمان بندی یا مکانیسم مشخص ایالات متحده برای کنترل مخارج این کمک ها است. قبل از اینکه کنگره بتواند این موضوع را بررسی کند، باید با خواسته های مردم آمریکا، که شامل گزارش عمومی هزینه های بودجه تخصیص یافته، برنامه ای روشن برای تعامل ایالات متحده، ارزیابی توانایی ارتش ایالات متحده برای مقاومت در برابر دشمنان و همچنین تضمین رعایت تعهدات شرکای اروپایی است، عمل کند. درخواست بایدن هیچ یک از این شرایط را برآورده نمی کند".
در 2 و 3 اوت، اسکات راسموسن مدیر "موسسه نظرسنجی راسموسن" نظرسنجی ملی از یک هزار رای دهنده را انجام داد. 54 درصد جمهوری خواهان پاسخ دادند که مخالف تخصیص بودجه و عرضه تسلیحات اضافی به اوکراین هستند، تنها 29 درصد جمهوری خواهان از این ایده حمایت کردند. در میان رای دهندگان مستقل، 56 درصد مخالف کمک اضافی بودند و تنها 17 درصد موافق آن بودند. در میان دموکرات ها، 59 درصد موافق کمک به اوکراین بودند، در حالی که تنها 24 درصد مخالف آن بودند.
به طور کلی، اکثریت آمریکایی ها - 43٪ مخالف کمک اضافی به اوکراین هستند، و تنها 38٪ موافق هستند.
کاخ سفید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2023
جمهوری خواهان نسبت به خطر انقلاب در ایالات متحده هشدار دادند
در چارچوب این مطالعه و نظرسنجی، از رای دهندگان خواسته شد پاسخ دهند که چگونه سیاست بایدن در مورد درگیری روسیه و اوکراین را ارزیابی می کنند. تنها 31 درصد از پاسخ دهندگان، کار او را "خوب" یا "عالی" ارزیابی کردند. 61 درصد از پاسخ دهندگان آن را "رضایت بخش" یا "ضعیف" ارزیابی کردند.
این مقاله توسط خانم سامانتا آشریس نوشته شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала