حملات پهپادهای اوکراین به دو استان روسیه و شهر سواستوپل

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники экстренных служб работают у жилого дома, пострадавшего в результате атаки беспилотника
Сотрудники экстренных служб работают у жилого дома, пострадавшего в результате атаки беспилотника - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.08.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از انهدام پهپادهای اوکراین در استان کالوگا، استان مسکو و شهر سواستوپل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در کانال تلگرامی خود گزارش داد که شب گذشته، تلاش های کی یف برای انجام حملات تروریستی با هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز قلمرو استان کالوگا، استان مسکو و شهر سواستوپل، خنثی شد.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: شب گذشته، تلاش رژیم کی یف برای انجام حملات تروریستی با هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز قلمرو استان کالوگا و استان مسکو و همچنین شهر سواستوپل خنثی شد. این حملات تروریستی خنثی شده، تلفات جانی و خسارات مالی در پی نداشت.
خاطرنشان می شود که پدافند هوایی دو پهپاد را که به سمت مسکو پرواز می کردند در آسمان منطقه مالویاروسلاوسکی در استان کالوگا و بر فراز منطقه اودینتسوو در استان مسکو منهدم کردند.
در وزارت دفاع روسیه افزودند: در نزدیکی شهر سواستوپل، تجهیزات سامانه های پدافند هوایی در حال انجام وظیفه دو پهپاد را مورد اصابت قرار دادند. 9 پهپاد دیگر با استفاده از جنگ الکترونیک سرکوب شده و در حالی که به هدف نرسیدند در دریای سیاه سقوط کردند.
تلاش قبلی کی یف برای حمله به مسکو با پهپاد در 9 آگوست انجام شد، زمانی که پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را در منطقه دوموددوو و جاده مینسک منهدم کرد. . در 6 آگوست، پدافند هوایی روسیه یک پهپاد را در منطقه پودولسکی در استان مسکو سرنگون کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала