"تصمیم گیری در پاییز"؛ آنچه در انتظار زلنسکی است

© Photo / The Presidential Office of Ukraineزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2023
اشتراک
ستون نویس می نویسد، کشورهای غربی ممکن است در پاییز در مورد ضدحمله ناموفق انجام شده توسط رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی نتیجه گیری کنند، پس از آن جبهه شروع به یخ زدن خواهد کرد.
به گزارش اسپواتنیک، جن کربی برای پورتال آمریکایی Vox نوشت:" پاییز 2023 دقیقاً ضرب الاجل رسمی نیست، اما احتمالاً تاریخی است که در آن بسیاری از دولت های غربی درباره موفقیت یا شکست اوکراین قضاوت خواهند کرد".
به گفته این مقاله نویس، اگر شرایط جبهه در طول سال آینده همچنان ثابت بماند، این امر منجر به فریز شدن آن می شود.
کربی همچنین به مشکلات کمبود نیروی انسانی در نیروهای مسلح اوکراین اشاره کرد. به گفته او، کی یف قبلاً بخشی از ذخایر خود را به نبرد فرستاده است. این نشریه خلاصه می‌کند، با این حال، این موضوع می‌تواند شوخی بی‌رحمانه‌ای با زلنسکی داشته باشد، زیرا او را از فرصت پاسخگویی به تغییرات شدید در جبهه که برای ارتش اوکراین نامطلوب است، محروم می‌کند.
در 4 ژوئن، نیروهای مسلح اوکراین ضد حملات خود را در مسیرهای یوزنودانتسک، زاپاروژیه و آرتیوموفسک آغاز کردند و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را در این مناطق مستقر نمودند. ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد که تلاش ها برای پیشروی نیروهای اوکراینی با شکست مواجه شد، دشمن متوقف شد و به مواضع اصلی خود بازگردانده شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала