گزارش و تحلیل

هر کاری می کنند تا ترامپ رئیس‌ جمهور نشود

© AP Photo / Evan Vucciترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2023
اشتراک
اسمولین، کارشناس مسائل سیاسی: همه چیز در حال انجام است تا ترامپ به آغاز رقابت های ریاست جمهوری نرسد.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که به دلیل پیگرد قانونی ممکن است با ۵۶۱ سال زندان روبرو شود.
میخائیل اسمولین، دانشمند علوم سیاسی، در رادیو اسپوتنیک گفت که به نظر او، این داستان چگونه می تواند پایان یابد. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گفته است که بر اساس اتهامات وارده به او ممکن است به ۵۶۱ سال زندان محکوم شود.
وزارت دادگستری فاسد ایالات متحده، تحت کنترل جو سرکش (بایدن)، دوباره به طور غیرقانونی من را متهم کرد. طبق برخی گزارش ها، ممکن است به دلیل شکار جادوگر چپ با 561 سال زندان روبرو شوم.
پیش از این، بازرس ویژه جک اسمیت، اتهامات جدیدی را علیه ترامپ در ارتباط با ناآرامی های کنگره آمریکا در ژانویه 2021 اعلام کرد که انتظار می رود رئیس جمهور سابق در 3 اوت در دادگاه در واشنگتن حاضر شود.
در رادیو اسپوتنیک، میخائیل اسمولین، دانشمند علوم سیاسی، نامزد علوم تاریخی، در مورد این وضعیت اظهار نظر کرد. "وضعیت بسیار جدی برای تشکیلات آمریکا ایجاد شده است. ترامپ هنوز کاملا فعال است، هنوز هم می خواهد رئیس جمهور شود، از باتلاق واشنگتن رنجیده است و تمام تلاش خود را برای انتقام گرفتن می کند و فردی که اکنون در قدرت است در حال بدتر شدن است و بیشتر و بیشتر شبیه یک ربات به نظر می رسد، اما حزب دموکرات هنوز نمی تواند نامزد جایگزینی را معرفی کند.
بنابراین، تمام تلاش ممکن برای جلوگیری از رسیدن ترامپ به آغاز رقابت های ریاست جمهوری انجام می شود. این یک داستان شگفت انگیز است که ناگهان، " اتهاماتی علیه ترامپ که گفته می‌شود در زمان ریاست‌جمهوری او بوده ، پیدا شده است."
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2023
ترامپ به "مداخله در انتخابات آمریکا" متهم شد
به نظر وی، از این طریق ترامپ مجبور می شود از شرکت در رقابت های ریاست جمهوری خودداری کند.
این کارشناس علوم سیاسی در پایان گفت: به نظر من ترامپ هر چیزی را به امید توافق با او برای کناره گیری از رقابت های ریاست جمهوری متهم خواهد کرد. برای ترامپ به نظر من این موضوع اساساً مهم است و او عقب نشینی نخواهد کرد. اما ممکن است که او تحت شرایط خاصی قرار گیرد که تحت آن نتواند در رقابت شرکت کند. او به سادگی از طبقه سیاسی حذف می شود و آوردن یک آدمک دموکراتیک آسان تر می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала