مانورهای ضد تروریستی "آسه آن" با مشارکت روسیه در میانمار آغاز شد

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر مانور آموزشی ضد تروریستی
مانور آموزشی ضد تروریستی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: رزمایش ضد تروریستی کشورهای" آسه آن" با حضور روسیه در میانمار آغاز شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که آموزش فرماندهی و ستادی ضد تروریستی کشورهای "آسه آن" و شرکا در قالب "SMOA Plus" در میانمار آغاز شد.
نمایندگان وزارت دفاع روسیه به همراه اعضای انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه آن) و شرکای گفتگوی "SMOA Plus" شرکت در آموزش پست فرماندهی در زمینه مقابله با تروریسم را که در میانمارآغاز کردند.

در این پیام آمده است: خاطرنشان می شود که نمایندگان ادارات نظامی روسیه، برونئی، ویتنام، هند، اندونزی، کامبوج، چین، لائوس، مالزی، میانمار، تایلند و فیلیپین در این آموزش شرکت دارند. گروهی از افسران ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، منطقه نظامی شرقی و ناوگان اقیانوس آرام از فدراسیون روسیه به ریاست سپهبد میخائیل نوسولف، معاون فرمانده واحد شرق در این مانور حضور دارند.

به گفته وی، مبارزه با تروریسم وظیفه مشترک همه کشورهاست و نیازمند رویکردهای مشترک است. هدف کار مشترک در یک کارگروه تخصصی در میانمار یافتن چنین رویکردهایی و بهبود راه‌های مقابله با تروریست‌ها است.
سپهبد یادآور شد: علاوه بر این، در طول آموزش ستاد فرماندهی، قرار است برای رزمایش ضد تروریستی که در سپتامبر سال جاری در روسیه برگزار می شود، آماده شوند.
نوسولف گفت: "کار مشترک ما همچنین به تقویت روابط کمک می کند. این به ما امکان می دهد سطح تعامل عملیاتی بین کشورهای "آسه آن" و شرکای گفت و گوی آنها در زمینه مقابله با تروریسم و ​​تبادل تجربیات در این زمینه را افزایش دهیم و این آموزش تا 4 آگوست ادامه خواهد داشت، شرکت کنندگان توانایی ارزیابی سریع وضعیت فعلی، توسعه راه حل ها، اطمینان از فرماندهی و کنترل مستمر و پایدار نیروها در یک محیط به سرعت در حال تغییر را نشان خواهند داد.
هدف اصلی از آموزش ایجاد یک برنامه واحد و همچنین انسجام در کار تمام سطوح مدیریت است.
مسجد استقلال(جاکاراتا) - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2023
وزارت خارجه اندونزی خواستار عدم ایجاد بلوک های نظامی در منطقه اقیانوس آرام شد
مکانیزم"SMOA Plus" برای تعامل بین ادارات دفاعی ده کشور آسیای جنوب شرقی (ASEAN) و کشورهای شریک در گفتگو (استرالیا، هند، چین، نیوزیلند، جمهوری کره، روسیه، ایالات متحده آمریکا، ژاپن) که در آوریل 2010 توسط ویتنام آغاز شد.
فعالیت متخصصان در چارچوب "SMAA Plus" در هفت کارگروه تخصصی انجام می شود: مین زدایی ، کمک های بشردوستانه و واکنش اضطراری، پزشکی نظامی، تامین امنیت دریایی، مقابله با تروریسم، سازماندهی عملیات حفظ صلح و امنیت سایبری انجام می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала