ترامپ بایدن را به اتهام سازی علیه خود متهم کرد

© AP Photo / Julia NikhinsonБывший президент Дональд Трамп и его жена Мелания Трамп после похорон Иваны Трамп в Нью-Йорке
Бывший президент Дональд Трамп и его жена Мелания Трамп после похорон Иваны Трамп в Нью-Йорке - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2023
اشتراک
ترامپ اعلام کرد که بایدن دستور طرح آن تعداد جرم علیه وی را داده که می توان تصور کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا پیش از جلسه تعیین شده دادگاه خود در روز پنجشنبه اعلام کرد که مریک گرالاند دادستان کل کشور به دستور جو بایدن رئیس جمهور وی را به آن تعداد جرم متهم کند، که می توان تصور کرد.

ترامپ در صفحه خود در Truth Social نوشت: "جو بایدن به دادستان کل دستور داده که فرد پیشرو در انتخابات جمهوری خواهان (برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری) و رئیس جمهور سابق ایالات متحده، من را، به آن تعداد جرمی متهم کند، که می توان تصور کرد".

ترامپ افزود که وی را مجبور به اتلاف بخش عمده زمان و سرمایه اش برای دفاع از خود می کنند.

رئیس جمهور سابق خاطرنشان کرد: "دموکراتها نمی خواهند در رقابت های (انتخابات ریاست جمهوری) با من شرکت کنند، و گرنه از این سلاح بی سابقه قضایی را استفاده نمی کردند".

انتظار می رود که روز پنجشنبه ترامپ در رابطه با چهار اتهام بر علیه خود که مرتبط با اشتغال ساختمان کنگره می باشد، در دادگاه واشنگتن حاضر شود.
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2023
گزارش و تحلیل
هر کاری می کنند تا ترامپ رئیس‌ جمهور نشود
هر یک از بندهای اتهام های تفهیم شده به رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت اثبات مجازات زندان را برای مدت 5 تا 20 سال به همراه خواهند داشت. خود ترامپ به دفعات اعلام کرده است که این اتهامات را نمی پذیرد و انتظار می رود بار دیگر روز پنجشنبه این را در دادگاه تکرار نماید. ترامپ این اتهامات را "شکار جادوگران ضد آمریکایی" نامیده و اقدامات دولت کنونی ایالات متحده را با دولت نازی آلمان مقایسه کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала