پیش بینی امریکا درباره گام بعدی پوتین پس از شکست حملات نیروهای مسلح اوکراین

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی امریکا درباره گام بعدی پوتین پس از شکست حملات نیروهای مسلح اوکراین
پیش بینی امریکا درباره گام بعدی پوتین پس از شکست حملات نیروهای مسلح اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2023
اشتراک
مک گاورن، تحلیلگر سابق سیا: پس از فروپاشی تهاجم نیروهای مسلح اوکراین، نیروهای روسی به دنیپر خواهند رسید.
به گزارش اسپوتنیک، ری مک گاورن، تحلیلگر سابق سیا در مصاحبه ای گفت: پس از شکست تهاجم نیروهای مسلح اوکراین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به سربازان خود دستور می دهد تا ضد حمله ای را آغاز کنند و طی آن منطقه کنترل را در نزدیکی دنیپر گسترش دهند.
این کارشناس خاطرنشان کرد: "وقتی حمله نیروهای مسلح اوکراین با تمام ذخایرش به طور کامل فروکش کرد، دو یا سه هفته دیگر، قدم بعدی پوتین چه خواهد بود؟ در اواسط ماه اوت، یک یا دو ماه قبل از دوره بارندگی، او آزادی عمل کامل برای رسیدن به خود دنیپر خواهد داشت. آیا او این کار را انجام خواهد داد؟ فکر می کنم، بله."
این کارشناس همچنین با اشاره به ویدئویی که در آن یک تانک روسی به تنهایی یک کاروان زرهی خارجی را منهدم می کند، اضافه کرد که خودروهای زرهی عرضه شده توسط غرب به هیچ وجه بر عزم ارتش روسیه تأثیر نمی گذارد، زیرا "از آن ها نمی ترسند".
ضد حمله اوکراین از 4 تا 5 ژوئن در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپوروژیه آغاز شد. فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین تیپ های آموزش دیده توسط متخصصان ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد فرستاده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала