دیپلمات روس: کی یف تاکتیک های "سپر انسانی" را از داعش فرا گرفته است

© AFP 2023 / DON EMMERTدیمیتری پولیانسکی معاون اول سفیر فدراسیون روسیه در سازمان ملل
دیمیتری پولیانسکی معاون اول سفیر فدراسیون روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2023
اشتراک
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه، اوکراین با استفاده از تاکتیک‌های "سپر انسانی" داعش، دامنه روش‌های تروریستی را گسترش داده است.
به گزارش اسپوتنیک، "دیمیتری پولیانسکی" روز دوشنبه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین گفت:" با آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه، کی یف دامنه روش‌های تروریستی در خصومت‌ها را گسترش داد و تاکتیک‌های "سپر انسانی" را از داعش قرض گرفت".
به گفته این دیپلمات روسی، "ساده‌انگاری است که انتظار داشته باشیم" کشورهای غربی حامی اوکراین "حملات تروریستی ماهواره‌های خود را محکوم کنند".
روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامید. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود. به گفته وی، روسیه 30 سال است که تلاش می کند تا با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا به توافق برسد، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ های بدبینانه و یا تلاش برای فشار و باج خواهی مواجه شد، در حالی که این ائتلاف علیرغم اعتراض مسکو، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به مرزهای روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала