"به درد نخور"؛ عدم کارآیی تجهیزات غربی در میدان نبرد اوکراین

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaکی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند
کی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2023
اشتراک
مشاور سابق سیا گفت: تجهیزات نظامی آمریکا در میدان نبرد در اوکراین سوخت و به کیف در دستیابی به اهداف مورد نظر ضد حمله کمک نکرد.
به گزارش اسپوتنیک، "جیم ریکاردز" در مصاحبه با کانال یوتیوب London Real گفت:" اسلحه معجزه آسا کار نکرد. اخیراً یک تانک آلمانی لئوپارد 2 در حال سوختن را دیدم. بنابراین، روس ها در حال نابودی آنها هستند. در مورد سیستم موشکی آمریکایی HIMARS، روس ها متوجه شده اند که چگونه GPS خود را خاموش کنند. بدون آن، گلوله ها در جهت اشتباه پرواز می کنند و آسیب مورد نظر را وراد نمی آورند. خوب، آنها نیز سرنگون می شوند و F-16 هم همینطور خواهد بود. درگیری ممکن است حتی زودتر تمام شود. به همین دلیل است که زلنسکی برای دریافت مهمات التماس می کند."
به نظر او این ایالات متحده است که از عملیات نظامی خسته شده و نه روسیه. ریکاردز نتیجه گرفت که حمله کی یف در حال خفه شدن است، نیروهای مسلح اوکراین متحمل خسارات سنگینی شده اند.
در 4 ژوئن، ارتش اوکراین یک ضد حمله را در مسیرهای زاپاروژیه، دانتسک جنوبی و آرتیوموفسک آغاز کرد و واحدهای جنگی را که توسط ناتو آموزش دیده بودند و مجهز به تجهیزات غربی بودند، را در این مناطق مستقر نمود. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه خاطرنشان کرد که تلاش‌های نیروهای مسلح اوکراین برای تصرف سرزمین‌های روسیه با شکست مواجه شد، نیروهای دشمن متوقف شدند و به مواضع اصلی خود بازگردانده شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала