اوکراین ناکامی های نیروهای مسلح خود را با حمله به اهدافی در روسیه جبران می کند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Жилые дома, разрушенные в результате взрыва, в Киреевске
Жилые дома, разрушенные в результате взрыва, в Киреевске - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2023
اشتراک
کارشناس: کی یف شکست های میدان نبرد خود را با حملات پهپادی به تاسیاست در روسیه جبران می کند.
به گزارش اسپوتنیک، گئورگی فدوروف دانشمند علوم سیاسی، رئیس مرکز تحقیقات اجتماعی و سیاسی "آسپکت" می گوید: اوکراین با حملات پهپادی خود به تأسیسات روسیه، شکست‌ها در جبهه را جبران می‌کند، حملات به مسکو یک پیروزی احساسی است که کی یف برای شهروندان کشورش و خیرین غربی منتشر می‌کند.
وی افزود: وضعیت جبهه به نفع دشمن نیست. اخیراً ارتش روسیه به برخی از اشیاء مهم برای کی یف حمله کرده است، بنابراین آنها حداقل به پیروزی های احساسی نیاز دارند. در این راستا، حمله به مسکو یک پیروزی نمادین و احساسی است که کیف آن را در داخل کشور خود به عنوان یک برد سریع معرفی می کند.
وی خاطرنشان کرد: حملات پهپادی به تأسیسات در پایتخت روسیه و منطقه مسکو از نظر نظامی معنا ندارد، اما از نقطه نظر نمادین از آنها برای "اهداف تبلیغاتی برای خیرین غربی" استفاده خواهد شد.
این کارشناس در پاسخ به این سوال که چرا کی یف به طور رسمی درباره حملات به تاسیسات روسیه اظهار نظر نمی کند و مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد، تاکید کرد که چنین حملاتی در هر جامعه ای از جمله در غرب تلقی منفی دارد.
وی تاکید کرد: در این صورت، آنها حقایق سازماندهی خود را در مورد این اقدامات تروریستی و حملات به اهداف صلح آمیز انکار کرده یا با شرمندگی در مورد آنها سکوت خواهند کرد.
پیش از این، سرگئی سابیانین، شهردار مسکو، روز یکشنبه گفته بود که هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی در شب گذشته حمله کرده است. دو برج اداری شهر مسکو آسیب جزئی دیده و تلفات یا جراحتی برای کسی در پی نداشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала