سن پترزبورگ میزبان رژه اصلی نیروی دریایی بود

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر مراسم رژه نیرو دریایی ارتش روسیه
مراسم رژه نیرو دریایی ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
اشتراک
رژه اصلی نیروی دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی در سن پترزبورگ و کرونشتات برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد رژه اصلی نیروی دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی روسیه در سن پترزبورگ و کرونشتات انجام شد.
وزارت دفاع روسیه: امروز به مناسبت روز نیروی دریایی فدراسیون روسیه در سن پترزبورگ و کرونشتات در آبهای نوا و خلیج فنلاند، رژه اصلی نیروی دریایی برای هفتمین بار برگزار شد. 33 کشتی و قایق ، 4 زیردریایی بالتیک، شمالی، ناوگان اقیانوس آرام و ناوگان خزر و 8 کشتی بادبانیدر این رژه حضور داشتند.
در مجموع حدود 3000 پرسنل نظامی در بخش های دریایی و زمینی این رژه شرکت کردند. پنج کشتی مدرن و شش قایق بادبانی در نوا وزیردریایی ها، کوروت ها و بزرگترین کشتی بادبانی در جهان" سیدوف" در مسیراصلی کرونشتات قرار داشتند.
در تشکیل رژه در امتداد نوا، 10 قایق و 4 کشتی نیروی دریایی، گارد مرزی سرویس امنیت فدرال و اداره اصلی وزارت شرایط اضطراری برای سنت بارینوف" با قایق پیتر اول و "ایوان پاسکو" "، قایق های گشتی "رپتور" و "پی-436"، قایق ضد خرابکاری و مین روب پایه ناوگان بالتیک ، کشتی های موشکی کوچک "اوگولیچ" و "ساوتسک" ، قایق گشت مرزی "سوبول" و دو قایق اداره اصلی وزارت اورژانس، کشتی های کوچک ضد زیردریایی و ، ناوهای "استویکی" و کشتی فرود بزرگ "سورومورسک"، کشتی آموزشی "اسمولنی "، کشتی گشتی "سوچی" و یک زیردریایی بزرگ "اوفا". از خلیج فنلاند عبور کردند.
امسال نیز خدمه قایق های بادبانی از شرکت کنندگان در رژه در مسیر های کرونشتات استقبال کردند.
بخش زمینی رژه در میدان سنا با تشکیل افسران و دانشجویان مرکز آموزشی و علمی نظامی نیروی دریایی "آکادمی نیروی دریایی"، تفنگداران دریایی مرکز آموزش مشترک نیروی دریایی، دانش آموزان سپاه نظامی نیروی دریایی کرونشتاد و مدرسه نیروی دریایی ناخیموف در این رژه شرکت داشتند.
سخنرانی پوتین در رژه نیرو دریایی ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
چندرسانه ای
سخنان پوتین در رژه نیرو دریایی ارتش + ویدئو
رژه های دریایی همچنین در پایگاه های اصلی ناوگان بالتیک، شمالی، اقیانوس آرام و ناوگان خزر و همچنین در نووروسیسک در دریای سیاه و در بندر طرطوس سوریه در دریای مدیترانه برگزار شد. این جشن با سلام توپخانه در کرونشتات، سنت پترزبورگ، ولادیووستوک، سورومورسک و بالتیسک پایان خواهد یافت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала