Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

سخنان پوتین در رژه نیرو دریایی ارتش + ویدئو

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سخنرانی پوتین در رژه نیرو دریایی ارتش روسیه
سخنرانی پوتین در رژه نیرو دریایی ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
اشتراک
پوتین: ناوگان نیروی دریایی روسیه بارها به عنوان یک قلعه تسخیر ناپذیر در برابر دشمن ایستادگی کرده و هدف اصلی آن دفاع از میهن است.
به گزارش اسپوتنیک، رژه نیرو دریایی ارتش روسیه در سن پترزبورگ آغاز شد و ولادیمیر پوتین در این رژه حضور یافت.
ولادیمیر پوتین روز نیروی دریایی را به تمام افسران این ناوگان تبریک گفت .

پوتین در طول رژه به اهمیت ناوگان نیرو دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: ناوگان نیروی دریایی روسیه بارها به عنوان یک قلعه تسخیر ناپذیر در برابر دشمن ایستاده است و هدف اصلی آن دفاع از میهن است.

پوتین ضمن قدردانی از نیروی دریایی روسیه برای انجام ماموریت ها و خدمات بی عیب و نقص گفت: نیروی دریایی روسیه سنگری قابل اعتماد برای محافظت از مرزها است.
رئیس جمهور گفت: امروز کشور از خدمه کشتی ها و زیردریایی ها، خلبانان نترس هوانوردی دریایی، رزمندگان شجاع نیروهای ساحلی و تفنگداران دریایی جسور تقدیر می کند.
بیش از یک بار ناوگان روسیه به عنوان یک قلعه تسخیر ناپذیر در برابر دشمن ایستاد. ما دفاع قهرمانانه از پورت آرتور و سواستوپل، پتروپولوفسک و لنینگراد، شجاعت تفنگداران دریایی، ملوانانی که از مسکو، استالینگراد، قطب شمال دفاع کردند، به یاد داریم.
پوتین گفت که تاریخ توسعه ارتش نیروی دریایی ماهیت و هدف اصلی آن را تشکیل می دهد و این محافظت از میهن است. رئیس دولت یادآور شد که از زمان پتر کبیر، ناوگان روسیه پیروزی های زیادی در نبردهای دریایی، سفرهای دریایی دور جهان و اکتشافات جغرافیایی، دستاوردهای علم و فناوری داشته است. امسال سی و بیستمین سالگرد ناوگان بالتیک، دویست و نودمین سالگرد ناوگان شمالی و دویست و چهلمین سالگرد ناوگان دریای سیاه است.

ولادیمیر پوتین: امروز، روسیه با اطمینان وظایف کلان سیاست ملی دریایی را اجرا می کند و به طور مداوم قدرت ناوگان خود را افزایش می دهد. تنها در سال جاری، 30 کشتی از کلاس های مختلف در حال تکمیل ناوگان خود هستند.

رژه نیرو دریایی ارتش روسیه در سن پترزبورگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
آغاز رژه نیرو دریایی ارتش روسیه در سن پترزبورگ
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی در سنت پترزبورگ در رژه اصلی نیروی دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی بیان کرد: به طور مداوم در حال تقویت قدرت نیروی دریایی خود است که تنها در سال جاری با 30 کشتی از کلاس های مختلف تکمیل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала