در کریمه، به نقش نیرو دریایی در حفاظت از مرزهای جنوبی روسیه اشاره شد

© Sputnik / Василий Батанов /  مراجعه به بانک تصاویر نیروی دریایی روسیه
نیروی دریایی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
اشتراک
رازوژایف، فرماندارشهر سواستوپل کریمه : نیروی دریایی امنیت را در جهت جنوبی روسیه تضمین می کند.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل رازوژایف فرماندار سواستوپل در کانال تلگرامی خود گفت: نیروی دریایی روسیه امنیت ایالت را در جهت جنوبی تضمین می کند و از عملیات تهاجمی گروه زمینی در منطقه عملیات ویژه پشتیبانی می کند.
رازوژایف خطاب افسران نیرو دریایی روسیه گفت: امروز، دولت وظیفه ای مسئولانه برای شما تعیین کرده است، محافظت از صلح و ثبات، که شما محترمانه با ثبت نام قهرمانان مدرن در تاریخ باشکوه سواستوپل، حمایت از اقدامات تهاجمی گروه زمینی و تضمین امنیت انجام می دهید.
فرماندارسواستاپول روز نیروی دریایی را به همه تبریک گفت و خاطرنشان کرد که برای سواستوپل این یک جشن واقعاً ملی است. "
فرماندار تاکید کرد: من به طور جداگانه به سربازانی که ساکنان سواستوپل را در خوابی آرام نگه می دارند و هرگونه حمله دشمن را به موقع دفع می کنند تبریک می گویم.
سرگئی آکسیونوف، رئیس کریمه، ناوگان را مظهر قدرت شکست ناپذیر و پیروزی های درخشان سلاح های روسی، قدرت نظامی و افتخار نامید.
آکسیونوف تاکید کرد: خدمت در نیروی دریایی همیشه سخت، اما افتخارآمیز بوده است، مستلزم استواری، عزم و استقامت است. این از خصوصیات مردم شجاع است."
به گفته وی، امروزه ملوانان با الگوبرداری از اجداد قهرمان خود، سهم ارزنده ای در حل وظایف عملیات ویژه نظامی دارند.
ولادیمیر کنستانتینوف، رئیس پارلمان کریمه نیز در تبریک خود تأکید کرد که تاریخ کریمه روسیه به طور جدایی ناپذیر با تاریخ نیروی دریایی مرتبط است.
روز نیروی دریایی در روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
رئیس شورای فدراسیون روسیه از نقش نیروی دریایی در مواجهه با تهدیدات جدید صحبت کرد
آنها نمی توانند به طور جداگانه وجود داشته باشند، ناوگان و کریمه ها با هم بیش از 20 سال از روسیه در دوران اوکراین جدا بودند. در سال 2014، ما با هم به بندر بومی خود بازگشتیم و پس از آن شروع به توسعه فعالانه با هم کردیم و با اطمینان به جلو نگاه می کنیم."
به گفته وی، امروز ناوگان روسیه از کریمه محافظت می کند، وظایف استراتژیک را در چارچوب عملیات ویژه نظامی انجام می دهد. ملوانان ما سهم خود را در دستیابی به پیروزی مشترک ما بر نازیسم اوکراین ایفا می کنند و ما نیز به نوبه خود در تلاش هستیم تا عقبه قابل اعتمادی برای آنها فراهم کنیم که این ما را شکست ناپذیر می کند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала