رئیس شورای فدراسیون روسیه از نقش نیروی دریایی در مواجهه با تهدیدات جدید صحبت کرد

© Sputnik / Михаил Голенков /  مراجعه به بانک تصاویر روز نیروی دریایی در روسیه
روز نیروی دریایی در روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
اشتراک
ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه: نیروی دریایی نقش استراتژیک در تامین امنیت کشور را دارد.
یه گزارش اسپوتنیک، بر اساس پیام تبریک والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون، خطاب به سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در روز نیروی دریایی، در مواجهه با تهدیدات جدید، نیروی دریایی روسیه نقش استراتژیک در تضمین امنیت کشور ایفا می کند.

والنتینا ماتوینکو خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش در مواجهه با چالش ها و تهدیدات جدید نقش راهبردی در تامین امنیت کشور و منافع ملی آن ایفا می کند.

به گفته او، در تاریخ قهرمانانه ناوگان نظامی روسیه، شاهکارهای تسلیحاتی بسیاری وجود دارد، نمونه های واقعی میهن پرستی.

او افزود: نیروی دریایی به یکی از اجزای مهم یک کشور قدرتمند روسیه و قدرت دفاعی آن تبدیل شده است. شجاعت چندین نسل از ملوانان نظامی، پیروزی های افسانه ای فرماندهان مشهور نیروی دریایی باعث شکوه روسیه به عنوان یک قدرت بزرگ دریایی شد.

ماتوینکو خاطرنشان کرد که امروز ما از همه کسانی که در نیروهای دریاییو زیردریایی، در نیروی هوایی دریایی و نیروهای ساحلی خدمت می کنند، قدردانی می کنیم. قدردانی ویژه از جانبازان برای استواری، میهن پرستی، فداکاری در قسم و برادری نظامی.
Генеральная репетиция парада ко Дню ВМФ в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
پوتین در رژه اصلی نیروی دریایی روسیه در خلیج فنلاند شرکت می کند
او تاکید کرد: به لطف دستاوردهای آنها، پرچم سنت اندرو با افتخار در وسعت اقیانوس ها به اهتزاز در می آید. سخنران ابراز اطمینان کرد که نسل فعلی ملوانان نظامی سنت های شگفت انگیز خود را با دقت حفظ و افزایش خواهند داد، با اطمینان از حاکمیت دولت محافظت می کنند و صادقانه به میهن خدمت می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала