- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله 25 پهپاد به کریمه

© Sputnik / Valentin Kapustin /  مراجعه به بانک تصاویر Зенитный ракетно-пушечный комплекс (ЗРПК) "Панцирь-С1" на полевом аэродроме в зоне проведения специальной военной операции
Зенитный ракетно-пушечный комплекс (ЗРПК) Панцирь-С1 на полевом аэродроме в зоне проведения специальной военной операции - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: 25 پهپاد اوکراینی توسط پدافند هوایی و جنگ الکترونیک در کریمه خنثی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد رژیم کی یف با کمک 25 پهپاد به اهدافی در کریمه حمله کرد که همه آنها توسط پدافند هوایی و جنگ الکترونیک منهدم شدند.
این وزارتخانه اعلام کرد: "امشب، تلاش رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی توسط 25 هواپیمای بدون سرنشین از نوع هواپیما به اجسام در قلمرو شبه جزیره کریمه خنثی شد.
طبق این گزارش، 16 پهپاد نتوسط یروهای پدافند هوایی سرنگون شدند و 9 پهپاد دیگر با جنگ الکترونیک سرکوب شدند، بدون اینکه به هدف برسند و در دریای سیاه و دماغه ترخانکوت سقوط کردند.
مسکو سیتی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
جزئیات حمله پهپادها به مسکو+ فیلم
وزارت دفاع تاکید کرد که در نتیجه حمله تروریستی خنثی شده، تلفات یا خسارات جانی در پی نداشته است.
کی یف به طور مرتب سعی می کند با هواپیماهای بدون سرنشین به کریمه حمله کند. در 24 ژوئیه، 17 فروند پهپاد سازماندهی شد که همه آنها با کمک جنگ الکترونیک و پدافند هوایی منهدم شدند. در همان زمان، یک انبار مهمات در منطقه ژانکویسکی مورد اصابت قرار گرفت و یک خانه شخصی در منطقه کیروفسکی توسط قطعات هواپیماهای بدون سرنشین آسیب دید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала