وزارت خارجه روسیه: موضع آمریکا، امکان گفتگوهای صلح در مورد اوکراین را مسدود می کند

© Sputnik / Наталья Селиверстоваساختمان وزارت خارجه روسیه
ساختمان وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه روسیه: موضع دولت آمریکا که خواهان شکست استراتژیک روسیه در "میدان جنگ" است
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، ماریا زاخارووا گفت: موضع دولت آمریکا که خواهان شکست استراتژیک روسیه در "میدان جنگ" است، امکان گفتگوهای صلح بر سر اوکراین را مسدود می کند.
زاخارووا گفت: این موضع اصولی دولت آمریکا است که حتی در نظر نمی گیرد که برای دستیابی به شکست فدراسیون روسیه ، نیاز به دستیابی نه فقط به نتایج، بلکه شکست استراتژیک کشورما در میدان نبرد است را بع عنوان مأموریت خود قرار داده است.
به گفته زاخارووا، این موضع برای ایالات متحده مفهومی است. "علیرغم همه دیوانگی و غیرواقعی بودن آن، آنها همچنان همانطور که می گویند در راه دشواری قرار دارند. من هم میدانم که به چه نتیجه ای خواهند رسید، اما به دلایلی آنها هنوز این ایده را رد نمی کنند.
این دیپلمات افزود: با وجود تمام صحبت هایی در مورد مذاکرات صلحی که از آفریقا، از آسیا، از آمریکای لاتین می شنوند، پاسخ می دهند که فقط میدان جنگ و نبرد مهم است.
زاخارووا تاکید کرد که درگیری در اوکراین منافع عظیمی برای ایالات متحده به همراه دارد، زیرا درگیری به آنها اجازه می دهد تا از بحث در مورد مسائل مبرم خود اجتناب کنند. زیرا درگیری برای آنها فرصتی است برای حل مشکلات خود با وارد کردن این هرج و مرج به امور جهان ژئوپلیتیک، حاشیه بروند.
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
وزارت خارجه روسیه به نقش بین المللی و مسئولانه آفریقای جنوبی در رابطه با روسیه تاکید کرد
زاخارووا در پایان گفت: در حاشیه اجلاس سران"روسیه - آفریقا" کلمات صلح و ابتکار صلح از آفریقایی ها شنیده شد. من می دانم که جلسات مربوطه برگزار شد و ما از این بابت سپاسگزاریم که چنین علاقه واقعی و صادقانه وجود دارد اما عوامل عینی ثابت می کند که رژیم کی یف دقیقاً دستور کار غرب را اجرا می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала