- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

"همه چیز بی فایده است": در آمریکا به اوکراین از یک واقعیت ناخوشایند خبر دادند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر انگلیس قول داد کمک نظامی یک میلیارد یورویی دیگری به اوکراین برساند
انگلیس قول داد کمک نظامی یک میلیارد یورویی دیگری به اوکراین برساند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
اشتراک
یک دیپلمات آمریکایی: اوکراین با شروطی زیان بار از درگیری با روسیه خارج خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، چاس فریمن دیپلمات سابق آمریکایی در مصاحبه با کانال یوتیوبی Neutrality Studies اعلام کرد که اوکراین در نهایت عملیات ویژه در شرایط اسفباری قرار خواهد داشت، در عین حال مجبور خواهد شد که به بیطرفی که طرف روس پیش از درگیری خواهان آن بود، پایبند باشد.

وی در خصوص شرایط کنونی در اوکراین اینگونه اظهار نظر کرد: "اوکراین به عضویت ناتو در نخواهد آمد، قلمروهای از دست رفته خود را که می توانست با پایبندی به توافق مینسک حفظ کند، را باز نخواهد گرداند، احتمالا دسترسی خود به دریای سیاه را از دست خواهد داد. این کشور در شرایط به مراتب بدتری نسبت به آنکه بلافاصله حالت بیطرفی را پذیرفته بود، از درگیری نظامی خارج خواهد شد".

فریمن همچنین افزود که از آنجایی که در پیمان آنتلانتیک شمالی اوکراین را نخواهند پذیرفت، این کشور مجبور خواهد شد که به یک کشور بیطرف تبدیل گردد. بدین ترتیب تمامی تلفاتی که کی یف متحمل آن شد، بی فایده خواهند بود.
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
رسانه ها هدف اصلی حمله غرب به روسیه را افشا کردند
شایان ذکر است که بنا به گفته ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه، این کشور نه برای تشدید درگیری در اوکراین ، بلکه برای به پایان رساندن آن تلاش می کند. اما کشورهای غربی دائما در مورد لزوم ادامه عملیات های نظامی صحبت کرده و ارسال تسلیحات و آماده سازی نظامیان نیروهای مسلح اوکراین در خاک خود را گسترش می دهند. در مسکو به دفعات اعلام شده است که قدرت نظامی غربی هیچ خیری به اوکراین نرسانده و تنها درگیری را به طول می کشاند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала