- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اعزام به قتلگاه. در ایتالیا از ترفند جدید نظامیان "شکست ناپذیر" اوکراین وحشت کردند

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Добровольно сложивший оружие украинский военнослужащий во время встречи с уполномоченным по правам человека в ЛНР Викторией Сердюковой в Луганске
Добровольно сложивший оружие украинский военнослужащий во время встречи с уполномоченным по правам человека в ЛНР Викторией Сердюковой в Луганске - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
اشتراک
رسانه: معلوم شد که نیروهای مسلح اوکراین از وارد سازی خراش به ارتش روسیه در زمان ضد حمله عاجز هستند.
به گزارش اسپوتنیک، مارکو تراوالو سردبیر روزنامه مستقلIl Fatto Quotiodiano در مقاله ای اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین در خطوط مقدم از مقاله در برابر نظامیان روسی که به خوبی آماده شده اند، عاجز بودند.

وی اظهار کرد: "صحبت در مورد نیروهای مسلح "شکست ناپذیر" اوکراین به همراه ناتو می باشد که فعلا حتی نتوانسته اند ارتش به ادعای آنها فروپاشیده پوتین خراش دهند".

این ژورنالیست تاکید کرد که فرماندهان، سربازان خسته اوکراینی که آماده نشده بودند و برای تجهیزات خود قطعات یدکی در اختیار ندارند، را تنها به قتلگاه در سنگر ها می فرستند. در این حال روسیه به شکلی مشخص Leopard های گرانبهای آلمانی و Bradley های آمریکایی را منهدم می کند.
به گفته ویف زلنسکی بدون داشتن امکان برای باز پس گیری چیزی بغیر از قطعاتی کوچک از زمین، تلاش می کند که حملاتی را به عمق قلمرو روسیه در کریمه صورت دهد. تراوالو افزود که در عین حال چنین حملاتی اهمیت نظامی ندارند، زیرا آنها در راستای متقاعد سازی ارتش بی جان و در حال حاضر منفی نگر غرب که یگپارچگی خود را باخته است، برای تسلیم نشدن می باشند.
Президент Украины Владимир Зеленский  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
هشدار به زلنسکی در خصوص مرزهای جدید اوکراین در نتیجه قدمهای موفقیت آمیز پوتین
ضد حمله اوکراین در مسیرهای زاپاروژیه ، یوژنو دونتسک و آرتیوموفسک در 4 ژوئن آغاز شد. کی یف تیپ های آموزش دیده توسط ناتو مجهز به فناوری غربی، از جمله تانک های معروف لئوپارد، اعزام کرد. سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در 11 ژوئیه اعلام کرد، دشمن در هیچ یک از جهت ها به اهداف خود نرسید و تلفات آن از 26 هزار سرباز و افسر، 1244 تانک و هزاران تجهیزات دیگر، 21 هواپیما و 6 هلیکوپتر فراتر رفت. در میان تلفات و خسارات 17 تانک لئوپارد، 5 تانک چرخدار AMX فرانسوی و 12 خودروی رزمی پیاده نظام بردلی آمریکایی، 43 هویتزر M777 و 46 اسلحه خودکششی از لهستان، ایالات متحده آمریکا و فرانسه بود. فیلم بلند شدن دود از تانک سوخته لئوپارد در میدان نبرد بازتاب بزرگی در غرب داشت. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 21 ژوئیه اعلام کرد، "حداقل تا کنون" هیچ نتیجه ای برای سربازان اوکراینی وجود ندارد و متصدیان غربی "به وضوح" از روند "ضد حمله" ناامید شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала