- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

آمریکا سقوط اودسا را پیش بینی کرد

© Photo / U.S. Navy/Petty Officer 1st Class Scott BiВид на Одесский порт. Архивное фото
Вид на Одесский порт. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2023
اشتراک
سرهنگ بازنشسته ایالات متحده دیویس: تاکتیک های جدید نیرو های اوکراینی علیه روسیه شکست خورده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ بازنشسته آمریکایی دانیل دیویس در مقاله‌ای میگوید: اوکراین تاکتیک‌های خود را در میدان جنگ از "خسته کردن" دشمن به استفاده از گروه‌های کوچک پیاده نظام برای نفوذ به مواضع دفاعی روسیه تغییر داده است، اما این هنوز کمکی به آن نمی‌کند و در نهایت ممکن است منجر به سقوط شهرهای کلیدی اوکراین شود.
مشکل کی یف این است که این "رویکرد" تقریباً به طور قطع شکست خواهد خورد. جغرافیای کل این منطقه اوکراین از نقطه نظر نظامی با زمین های مسطح باز با جنگل های پراکنده مشخص می شود و از آنجایی که روسیه آسمان را کنترل می کند و تعداد قابل توجهی پهپاد دارد، هر بار که سربازان اوکراینی به فضای باز می روند، بلافاصله در معرض آتش توپخانه یا خمپاره قرار می گیرند.
به گفته این تحلیلگر، نیروهای اوکراینی به دلیل کمبود منابع انسانی و زیرساخت های لازم برای موفقیت، به هیچ یک از اهداف تاکتیکی تعیین شده دست پیدا نکرده و نمی توانند.
بندر اودسا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2023
روسیه بنادر اوکراین را محل استقرار نیروهای مسلح اوکراین تلقی خواهد کرد
دیویس افزود که هر چقدر هم که برای حامیان اوکراین ناخوشایند به نظر برسد، معقول ترین راه حل کی یف، آغاز مذاکراتی است که می تواند بقایای "آزادی و قلمرو" اوکراین را حفظ کند.
این کارشناس در پایان گفت: حتی این تضمینی برای موفقیت نیست، اما هر چه اوکراین در یافتن چنین راه‌حلی تأخیر بیشتری داشته باشد، احتمال اینکه روسیه در تابستان یا پاییز امسال به تجمیع خود برای حمله خود ادامه دهد، حتی شاید خارکف یا اودسا را ​​تصرف کند، بیشتر می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала