منطقه اودسا اوکراین و چهار منطقه دیگر بدون برق ماندند

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر خطوط انتقال برق اوکراین
خطوط انتقال برق اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2023
اشتراک
وزارت انرژی: منطقه اودسا در اوکراین و چهار منطقه دیگر تا حدی بدون انرژی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت انرژی اوکراین روز شنبه اعلام کرد برخی از مصرف کنندگان در مناطق اودسا، سومی و دنیپروپتروفسک اوکراین به دلیل اختلال در سیستم انرژی بدون برق مانده اند، در حالی که ساکنان مناطق خارکف و چرنیگوف به دلیل گلوله باران تا حدی برق ندارند.

در پیامی که در کانال تلگرامی وزارت نیرو منتشر شد، آمده است: به دلیل اختلالات فناوری، بخشی از مصرف‌کنندگان در مناطق دنپروپتروفسک، اودسا و سومی بدون برق ماندند.

گزارش شده است که این حادثه در تجهیزات اپراتور سیستم انتقال برق در منطقه لووف در غرب اوکراین رخ داده است که منجر به قطع شدن خط برق شده است.
خاطرنشان می شود که مصرف کنندگان به خطوط پشتیبان متصل هستند. از این پیام برمی آید که به دلیل گلوله باران، برخی از مصرف کنندگان در مناطق دنپروپتروفسک، سومی، خارکف و چرنیگوف بدون برق باقی می مانند.
محاسبات وثبت موقعیت در وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حملات موشکی دقیق روسیه و انهدام محل استقرار مزدوران خارجی در غرب اوکراین
وزارت نیرو افزود: برق در منطقه دونتسک، 18 شهرک به دلیل گلوله باران قطع شد. به ویژه، دو معدن زغال سنگ بدون برق ماندند. کارگران برای مدتی در زیر زمین گرفتارشدند. بعداً معدنچیان با موفقیت به سطح زمین منتقل شدند و مهندسان برق در تلاش برای بازگرداندن برق هستند.
حملات به زیرساخت های اوکراینی نیروهای مسلح روسیه در 10 اکتبر 2022، دو روز پس از حمله تروریستی به پل کریمه آغاز شد که به گفته مقامات روسیه، سرویس های ویژه اوکراین در پشت آن قرار دارند. این حملات بر روی تاسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات در سراسر کشور انجام می شود. از آن زمان، هشدارهای حمله هوایی هر روز در مناطق اوکراین و گاهی در سراسر کشور اعلام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала