- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نمایندگان مجلس و شورای فدراسیون روسیه: گلوله باران خبرنگاران، جنایت وحشتناک رژیم کی یف است

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر مهمات خوشه ای
مهمات خوشه ای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2023
اشتراک
نماینده شورای فدراسیون، کنستانتین کاساچف: ایالات متحده مسئول گلوله باران خبرنگاران با گلوله های خوشه ای است.
به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین کاساچف، نماینده شورای فدراسیون گفت: استفاده از مهمات خوشه ای غیرانسانی است، مسئولیت مرگ روزنامه نگاران در جریان گلوله باران این گلوله ها نه تنها اوکراین، بلکه ایالات متحده است.
پیش از این گزارش شده بود که روستیسلاو ژوراولف، خبرنگار ریانووستی که در منطقه عملیات ویژه نظامی فعالیت می کرد، پس از جراحات شدید جان خود را از دست داد.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، خبرنگارنظامی روستیسلاو ژوراولف در حین انتقال بر اثر جراحات ناشی از انفجار یک بمب خوشه ای جان خود را از دست داد.
چهار روزنامه نگار دیگر نیزبا شدت جراحات متفاوت مجروح شدند.
کنستانتین کاساچف، مسئولیت این جنایت به یک اندازه بر عهده اوکراین و ایالات متحده است. کاساچف این اخبار را "هولناک" نامید. این نماینده شورای فدراسیون در پایان گفت: ما همراه با بستگان، دوستان و همکاران روستیسلاو غمگین هستیم.
لئونید اسلوتسکی، رهبر حزب لیبرال دموکرات و رئیس کمیته امور بین الملل دوما، ، گلوله باران را که طی آن خبرنگارنظامی روستیسلاو ژوراولف درگذشت، جنایت وحشتناک رژیم کی یف خواند.
Фотокорреспондент РИА Новости Константин Михальчевский - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کشته شدن خبرنگار ریانووستی بر اثر حمله نیروهای مسلح اوکراین به گروهی از خبرنگاران
کنستانتین کاساچف در کانال تلگرامی خود نوشت: "استفاده از مهمات خوشه ای غیرانسانی است و باید از صحنه جنگ حذف شود. و تمام اطمینان های آمریکایی ها و اوکراینی ها مبنی بر اینکه برنامه ای برای استفاده از این سلاح ها علیه افراد غیر جنگنده وجود ندارد، کذب محض بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала