کارشناس نظامی: سوخو۳۵ روسیه، هواپیماهای اوکراینی را حتی قبل از اینکه متوجه شوند منهدم می کند

© Sputnik / Evgeny Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناس نظامی: سوخو۳۵ روسیه، هواپیماهای اوکراینی را حتی قبل از اینکه متوجه شوند منهدم می کند
کارشناس نظامی: سوخو۳۵ روسیه، هواپیماهای اوکراینی را حتی قبل از اینکه متوجه شوند منهدم می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2023
اشتراک
کارشناس نظامی کنوتوف گفت که چرا ارتش اوکراین سوخو ۳۵ را بهترین هواپیما نامیده است.
به گزارش اسپوتنیک، یوری ایگنات، نماینده فرماندهی نیروی هوایی نیروهای مسلح اوکراین اعتراف کرد که جنگنده روسی سوخو ۳۵ یکی از بهترین هواپیماهای جنگی است. یوری کنوتوف، کارشناس نظامی در خصوص این بیانیه در گفتگو با اسپوتنیک توضیح داد.
یوری ایگنات، سخنگوی فرماندهی نیروی هوایی نیروهای مسلح اوکراین اعتراف کرد که جنگنده روسی سوخو ۳۵ با موشک های R-37 یکی از بهترین هواپیماها است و تهدیدی جدی برای خلبانان اوکراینی است. به گفته وی، جنگنده روسی "از نظر فناوری پیشرفته است و دارای سلاح های جدی است."
یوری کنوتوف، کارشناس نظامی، مدیر موزه نیروهای دفاع هوایی، مهمترین مزیت های سوخو۳۵ را نام برد:
این هواپیما متعلق به نسل 4++ است، مزیت اصلی آن مانور پذیری فوق العاده است. سوخو ۳۵ دارای ابزارهای پیشرفته ای برای شناسایی هواپیماهای دشمن و اهداف زمینی و همچنین یک سیستم تسلیحاتی است که به شما امکان می دهد هر هواپیما را در برد بسیار طولانی نابود کنید. در صورت لزوم، اگر چنین وظیفه ای برای خلبانان تعیین شده باشد، می توانید از ابزارهای شکست اهداف زمینی استفاده کنید. با توجه به توانایی های خود، سوخو۳۵، هواپیماهای اوکراینی را معمولاً حتی قبل از لحظه ای که خلبان جنگنده اوکراینی متوجه هواپیمای ما می شود منهدم می کند، بنابراین انفجار یک موشک برای دشمن کاملا غیرمنتظره است.
این کارشناس نظامی افزود: علاوه بر این، جنگنده سوخو۳۵ عملاً برای رادار نامرئی باقی می ماند.
وی خاطرنشان کرد: این هواپیما به دلیل استفاده از مواد کامپوزیتی شبیه یک جنگنده تمام عیار در صفحه رادار نیست، علامت آن می تواند دشمن را گیج کند. همچنین باید توجه کنیم که سوخو۳۵ خود را به خوبی در سوریه نشان داد و به هیچ وجه کمتر از F-35 و F-16 نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала