اعتراف اوکراین به استفاده از موشک‌های غربی برای حمله به کریمه

© Photo / MBDA/Thierry Wurtzاعتراف اوکراین به استفاده از موشک‌های غربی برای حمله به کریمه
اعتراف اوکراین به استفاده از موشک‌های غربی برای حمله به کریمه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2023
اشتراک
نیروی هوایی اوکراین در واقع اعتراف کرد که با موشک غربی به محل تمرین نظامی در کریمه حمله کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، یوری ایگنات، مشاور فرماندهی نیروی هوایی اوکراین، در واقع در مصاحبه ای اعتراف کرد که نیروهای مسلح اوکراین با یک موشک ساخت غرب به سایت نظامی در کریمه حمله کرده اند. وی در پاسخ به این سوال که با چه چیزی می توان حمله کرد، گفت که کی یف موشک های دوربرد آمریکایی و بریتانیایی - HARM و Storm Shadow - را دارد.
پیش از این، نسخه اوکراینی Strana.ua گزارش داده بود که کریل بودانوف، رئیس اطلاعات اوکراین گفته است که آتش سوزی در سایت نظامی در کریمه نتیجه عملیات اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین و نیروهای اوکراینی بوده است. بعداً این پیام از کانال تلگرامی نشریه حذف شد. سپس نماینده سازمان اطلاعات اوکراین، آندری یوسف، گزارش هایی مبنی بر اینکه بودانوف دخالت ارتش اوکراین در انفجار در حمله به سایت نظامی در کریمه را به رسمیت شناخته، رد کرد.
ایگنات در پاسخ به این سوال مجری که دقیقاً از چه چیزی می‌توان برای ضربه زدن به سایت تمرین نظامی در کریمه استفاده کرد، گفت: نکته اصلی ضربه زدن نیست، بلکه ضربه زدن دقیق است. ما وجوه اهدایی توسط شرکا داریم که می توانند به فواصل خاصی برسند.
وی تصریح کرد که ما درباره موشک های Storm Shadow با برد 250 کیلومتر و موشک های ضد رادار HARM با قابلیت اصابت به اهداف در فاصله 150 کیلومتری صحبت می کنیم. ما به تعداد بیشتری از این تسلیحات و به هواپیماهای F-16 برای افزایش اثربخشی نیاز داریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала