- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

"حملات تلافی جویانه" روسیه در پاسخ به حمله تروریستی اوکراین به پل کریمه

© Пресс-служба Минобороны РФ /  مراجعه به بانک تصاویر "حملات تلافی جویانه" روسیه در پاسخ به حمله تروریستی اوکراین به پل کریمه
حملات تلافی جویانه  روسیه در پاسخ به حمله تروریستی اوکراین به پل کریمه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از حمله تلافی جویانه به تاسیساتی در اودسا و نیکولایف خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای روسیه حمله تلافی جویانه ای را به تأسیسات اوکراینی که در آن حملات تروریستی علیه روسیه با استفاده از پهپادهای دریایی آماده می شد، انجام دادند.
در پیام این وزارتخانه آمده است: نیروهای مسلح فدراسیون روسیه شب گذشته حمله تلافی جویانه گروهی را با سلاح‌های دریایی با دقت بالا به تأسیساتی که در آن عملیات تروریستی علیه فدراسیون روسیه با استفاده از پهپادها آماده می‌شد و همچنین به محل ساخت آنها در یک کارخانه کشتی سازی در نزدیکی شهر اودسا ترتیب داد.
علاوه بر این، در منطقه نیکولایف و اودسا، تأسیسات ذخیره سوخت با حجم کل حدود 70 هزار تن تخریب شد که سوخت نیروهای مسلح اوکراین را تامین می کرد.
در این خبر آمده است: تمام اهدافی که برای حمله برنامه ریزی شده بودند مورد اصابت قرار گرفت. آتش سوزی و انفجار در تاسیاست تخریب شده ثبت شده است.
کی یف ساعت سه بامداد روز دوشنبه 17 ژوئیه با کمک دو پهپاد به پل کریمه حمله کرد. قسمت ماشین رو پل آسیب دید، دو بزرگسال کشته و یک کودک مجروح شد. کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه در چارچوب یک پرونده جنایی، افرادی را که در حمله تروریستی به پل کریمه در اوکراین دست داشتند، شناسایی می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала