گزارش و تحلیل

تروریست ها سگ های هاری هستند که صاحب خود را نیز گاز می گیرند

© Photo / IRNAژنرال آمریکایی به هدف‌گیری غیرنظامیان در افغانستان اعتراف کرد
ژنرال آمریکایی به هدف‌گیری غیرنظامیان در افغانستان اعتراف کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2023
اشتراک
در همه جنگ ها حمله به زنان و کودکان و سالمندان جزو اولین اصول جنگ به حساب می آید.
به گزارش اسپوتنیک، قبل از اینکه این اصل به صورت قانونی از قوانین جنگ تدوین شود در قدیم الایام هم معروف بود که اصل مردانگی در جنگ در این است که جنگجویان به زنان و کودکان وسالمندان تعرض نکنند.
علیرغم اینکه بسیاری از کشورها در جنگ ها ممکن است به زنان و کودکان و سالمندان حمله کنند اما همیشه اینها تلاش می کنند حاشا کنند که چنین کاری را انجام داده اند.
متاسفانه ایالات متحده از زمانی که با استفاده از بمب های هسته ای به زنان و کودکان و سالمندان در ژاپن حمله کرد بدعتی را گذاشت مبنی بر اینکه اگر سیاستمداران تشخیص دهند زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی امری عادی است.
از زمانی که آمریکایی ها این بدعت را بنا نهادند مشاهده می کنیم آنها در جنگ های مختلف از ابزار های مختلف برای حمله به غیر نظامیان استفاده کردند و بعدها متحدین آنها نیز ادامه دهنده راه آنها شدند.
بدعت دیگری که آمریکایی ها بنا نهادند ایجاد سازمان های تروریستی در سرتاسر جهان وانجام اعمال تروریستی بنا به منفعتشان بود.

اگر سازمان های تروریستی بین المللی را شمارش کنیم می بینیم که بیش از 95% این سازمان ها توسط مجامع امنیتی و اطلاعاتی آمریکا ایجاد شده اند و به قول خود آمریکایی ها اینها سگ های هاری هستند که تربیت شده اند برای منافع آمریکا کار کنند.

شاید بسیاری مصطلح تروریست خوب و تروریست بد که هلاری کلینتون زمانی مطرح کرد را شنیده باشند.
اگر تروریستی در راستای منافع آمریکا کاری را انجام دهد آن تروریست خوب است و اگر کسی کاری مخالف با منافع آمریکا انجام دهد تروریست بد به حساب می آید.
این رویه امروزه به همه متحدین آمریکا تعمیم پیدا کرده و مشاهده می کنیم مزدوران زلنسکی که در جبهه های جنگ نتوانستند مردانه در مقابل روس ها بجنگند به سمت استفاده از اعمال تروریستی بر علیه مردم غیر نظامی روسیه روی آورده اند و گاهی به دنبال ترور خبرنگاران و هنرمندان ونویسندگان و متفکرین و... می روند و گاهی دیگر به دنبال منفجر کردن پل وحمله به اهداف غیر نظامی و... می روند.
آنچه مشخص است این می باشد که آنها به دنبال تحریک روسیه برای واکنش متقابل و متناسب می باشند چون درجبهه ها نتوانسته اند به موفقیتی دست یابند و حالا که شکست خورده اند می خواهند جبهه ها را ملتهب کنند.
این روزها اوضاع کشورهای اروپایی بسیار نا به سامان است و پس از اعتراضات مردم فرانسه بسیاری دلواپس هستند که این اعتراضات به کشورهای دیگر اروپایی کشیده شود.
گو اینکه دلیل اصلی اعتراضات بحث تبعیض نژادی شدید و اختلاف طبقاتی است اما ناظران مربوط به امور اروپا همه متفق القول هستند که اطاعت بی چون و چرای این کشورها از دستورات آمریکا و هزینه های سرسام آوری که اینها برای حمایت از زلنسکی انجام داده صدای مردم کشورهای اروپایی را در آورده و دیر یا زود اعتراضات می تواند دامن همه اینها را بگیرد.
به این دلیل بسیاری از سران کشورهای اروپایی به فکر افتاده اند که از کمک های خود به باند زلنسکی بکاهند و بیشتر برای مردم خود هزینه کنند.
این اعمال تروریستی دقیقا پس از اجلاس ناتو انجام شده و همچنین زمانی انجام شده که آمریکا از تحویل بمب های خوشه ای به اوکراین صحبت می کند و طبیعتا برای اینکه اوکراینی ها بخواهند از این بمب ها استفاده کنند آمریکایی ها و کشورهای ناتو باید هواپیماهای مناسب را در اختیار آنها قرار دهند.

به نظر می رسد نتیجه اجلاس اخیر ناتو آنچنانکه زنلسکی امیدوار بود پیش نرفته و بسیاری از کشورهای ناتو از ادامه رویه فعلی خسته شده اند و آنها به دنبال حساب کتاب از زلنسکی بابت تسلیحات و پولهایی که تحویل او داده اند بوده اند.

به همین دلیل باند زلنسکی نیاز دارد تا جبهه های جنگ شعله ور شود تا بتوانند کاسه گدایی را دوباره دست بگیرند ودوره راه بیاندازند تا پول و تسلیحات از کشورهای عضو ناتو اخاذی کنند.
آنچه مسلم است این می باشد که روسیه درباره این عمل تروریستی سکوت نخواهد کرد و قطعا واکنش متناسب نشان خواهد داد، حال باید نشست و دید باز هم کشورهای اروپایی در دام باند زلنسکی گیر می کنند یا نه؟
به هر حال اینکه اینها رویه عملکرد باند زلنسکی ونئونازی ها در انجام کارهای تروریستی را بپذیرند و به آنها باج دهند می تواند موجب آن شود که اینها در آینده خود درگیر اعمال تروریستی اینها شوند و احتمال دارد اگر این تروریست ها به خواسته های خود از کشورهای اروپایی نرسند دست به انجام اعمال تروریستی درون کشورهای اروپایی و یا کشورهای عضو ناتو بزنند.
Президент РФ В. Путин провел совещание с участием руководителей силовых ведомств - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2023
اظهارات ولادیمیر پوتین در خصوص حمله تروریستی به پل کریمه
فراموش نکنید هنوز بحث اینکه تروریست های پرورش یافته آمریکا، القاعده، خودشان به صورت خودسر تصمیم گرفتند در آمریکا عملیات 11/9 را انجام دهند یا برخی درون سیا آنها را مجاب کرده بودند این کار را انجام دهند هنوز در هاله ابهام قرار دارد.
به هر حال همین ماجرا نشان می دهد که تروریست ها سگ های هار ای هستند که ممکن روزی صاحب خود را نیز گاز بگیرند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала