واکنش دومای دولتی روسیه به برنامه ترور عضو مشهور رسانه، مارگاریتا سیمونیان

© Photo / IRNAسخنرانی رئیسی در مجلس دومای روسیه
سخنرانی رئیسی در مجلس دومای روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2023
اشتراک
نمایندگان دومای دولتی روسیه، ریونکو و خامزایف نسبت تلاش نا موفق برای ترور مارگاریتا سیمونیان و کسنیا سبچاک واکنش نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، یوگنی ریونکو، نماینده مجلس دومای دولتی روسیه، در مورد آماده سازی یک سوء قصد علیه سردبیر مشهور رسانه های "راسیا سیوودنیا" و "راشا تودی" مارگاریتا سیمونیان، گفت: اوکراین مدت هاست که در مسیر تروریسم دولتی قرار گرفته است.
به گفته وی، روزنامه نگاران روسی مرعوب نخواهند شد و به بیان حقیقت در مورد آنچه در اوکراین می گذرد ادامه خواهند داد.
رونکو افزود: من معتقدم که سازمان‌های بین‌المللی، ساختارهای بین‌المللی باید این گونه حملات و تلاش‌ها برای انجام اقدامات تروریستی و خرابکارانه در خاک فدراسیون روسیه را محکوم کنند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی این گونه فعالیت ها باید مجازات شود و عاملانی که شناسایی شده اند باید پاسخگو باشند.
سلطان خمزایف ، یکی دیگر از اعضای کمیته امنیتی دومای دولتی به اسپوتنیک گفت: وظیفه اوکراین ایجاد سردرگمی در داخل روسیه، ترساندن توده های گسترده است، بنابراین افراد مشهوری که مخاطبان خاص خود را دارند به عنوان هدف انتخاب می کنند.

خمزایف گفت: وظیفه آنها کاشتن سردرگمی در داخل کشور ما، تلاش برای ترساندن و سرگردانی عموم مردم بود و این هدف به همین شکل باقی می ماند.بنابراین افراد شناخته شده ای که مخاطبان خاص خود را دارند به عنوان هدف انتخاب شده اند.

وی خاطرنشان کرد که رژیم اوکراین یک گروه تروریستی است "با ارتش مزدوران غربی و شبکه ای از تروریست ها" در حالی که سرویس های ویژه روسیه بار دیگر حرفه ای بودن بالایی را در کار خود نشان دادند.
خمزایف تاکید کرد که در یک زمان حساس برای کشور، همه چیز به همه بستگی دارد. وی در اطلاع رسانی به پلیس در مورد فعالیت های مشکوک در اماکن عمومی، چهره های عجیب و غریب از مردم خواست که خجالت نکشند. وی افزود: امنیت جامعه به طور کلی به هوشیاری هر یک از ما بستگی دارد.
پیشنهاد مسدود کردن شبکه های اجتماعی خارجی در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2023
تلاش نا موفق سرویس ویژه اوکراین با هدف ترور مارگاریتا سیمونیان + ویدئو
پیشتر روابط عمومی سرویس امنیتی فدرال روسیه از عملیات پیشگیرانه مربوط به سوء قصد علیه سردبیر مشهور رسانه های "راسیا سیوودنیا" و "راشا تودی" مارگاریتا سیمونیان، خبر داده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала